{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.173 visninger | Oprettet:

Tyveri af macbook - erstatnin? HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hej!

Jeg har denne sørgelige nyhed at min Macbook unibody er blevet stjålet.
derfor vil jeg hører hvad jeg kan gøre for at få en erstatning af dyret, hvis jeg over hovedet kan.

Den blev stjålet på min skole idag. Sådan foregik det: Jeg skulle til mandagssamling hvilket varede i 10 min, og da jeg kommer tilbage er min macbook væk samt oplader.

Både min skole og jeg har meldt det til politiet. Jeg har ingen forsikring på selve macbooken, men mine foærldre har da en tyveriforsikring. er der nogen mulighed for at jeg vil kunne få erstatning på min macbook? Eller hvad kan jeg evt. gøre?

Mvh. Jakob

PS. bærebaren er omkring 4-5 måneder gammel .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri af macbook - erstatnin? HJÆLP
  • #1   14. sep 2009 Den er dækket under dine forældres indboforsikring. Så du skal ha' fat i deres forsikringsselskab, og så dækker de en del af det.

• #2   14. sep 2009 Dine forældre skal læse i deres police, for at se, hvad den dækker. Men du skal nok ikke regne for meget med det, hvis ikke lokalet var aflåst...

• #4   14. sep 2009 Nej alle elver stod ude foran døren. Så der var ikke aflåst.

• #6   14. sep 2009 Alle elever stod ude foran døren til klasseværelset. Vi låser jo heller ikke dåren, når vi alligevel bare står udenfor.

• #7   14. sep 2009 nej, for der har åbenbart været et vidue stående åben. og ja kan du ha ret i..

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #8   14. sep 2009 Selvom dine forældre har en indbo tror jeg ikke den dækker, da det skal være indefor husets 4 vægge.

Når det er på din skole det er sket, dækker forsikringen ikke for dette. Jeg fik selv min gamle computer stjålet på skolen og forsikringen sagde at når man satte den på en skole, var det ens eget ansvar at holde den under opsyn.

• #10   14. sep 2009 Tænkte det nok, så der er ikke noget at gøre? ':S

• #13   14. sep 2009 tja, virker måske lidt overdrævet.
    Man kunne måske ændre lidt på historien, og forklarer at lokalet var aflåst? .

mvh.

• #15   14. sep 2009 Jeg vil påstå at 99% af befolkningen har løjet for forsikringen eller begået forsikringssvindel. Jeg synes du skal gøre alt hvad du kan, for at få forsikringen til at betale, så du kan komme videre med dit studie.

Kommentér på:
Tyveri af macbook - erstatnin? HJÆLP

Annonce