{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Hmm kan han tillade sig det? {{forumTopicSubject}}

Hej baboom..

Min kæreste gik fra mig for godt en månede siden og jeg er flyttet osv. Men nu er det store problem bare at han har lånt temmelig mange penge af mig. Bl.a. 7500,- til et indskud til en lejlighed vi flyttede ind i en gang. Men fordi jeg lånte hans bil så jeg kunne komme i skole og frem og tilbage et lille års tidmens vi var sammen, mener han pludselig at jeg skal betale for det. Så ud af de 7500 han skylder mig for indskudet mener han at han kun skylder mig 2000,- altså de andre penge skulle så gå til rep. og benzin (det skal så siges at jeg selv betalte benzin når jeg brugte bilen) Kan han godt tillade sig at komme nu og sige jeg skal betale for det? Eller burde han ikke have sagt det dengang? Håber der er nogen der kan hjælpe mig....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm kan han tillade sig det?
  • #2   14. sep 2009 Det er bare mange penge for mig at miste.

• #3   14. sep 2009 Måske lidt voldsomt fra hans side.. så det må blive et nej herfra ! Synes sgu da godt han kan betale de der 7500 ,- hvis du bare har lånt den, og selv har betalt benz..

• #4   14. sep 2009 eeeej.. det kan han sku ikke.. ville jo være det samme som at give en gave også tage den igen.. kan godt se hans synspunkt for det slider på en bil når den bliver brugt, men så skulle han lige have sagt det til dig. det er derfor man altid laver et pantebrev smiley

• #5   14. sep 2009 Man kan sgu ikk køre i en bil i et helt år uden det kommer til at koste nogle sliddele.

• #6   14. sep 2009 7500kr ned i foret på ham for 1 år plus du selv betaler benzin

han burde skylde dig penge

• #7   14. sep 2009 hvis han bruger 7500 kr på rep af bil om året burde han overveje at skifte bil

• #8   14. sep 2009 Nej ved selvfølgelig godt at det koster ud over benz at køre i en bil i et års tid, men forhåbentlig ikke 7500,-

• #9   14. sep 2009 Hvorfor snakker folk ik om problemerne med den person det omhandler, fremfor hver især at lave egne love og regler? Totalt børnehave agtigt...

• #10   14. sep 2009 Claus A
    Ja og folk herinde, som sikkert kender kæresten og vedkommendes argumenter kan sikkert os sørge for at de bliver enige. Hvis du nu satte sig ned, brugte 30 min sammen og snakkede om problemet og fandt en fælles løsning, så var ingen sure på hinanden og de begge følte de havde fået det du kom efter.
    Men det er åbenbart svært, ellers kig på folks barnlighed i forbindelse med skilsmisser eller dødsboer.

• #11   14. sep 2009 hmm fatter ikke lige dit svar da du svare de og du

men nok om det jeg har givet mit svar fordi jeg opfatter dette indlæg som et spørgsmål om det kan passe

gider ikke smadre indlæget hav en god aften

• #12   14. sep 2009 Claus A
    Fair nok at du intet fatter fordi der lige var en enkelt bogstavfejl, men det siger vel mere om dig end mig...

• #13   14. sep 2009 netop derfor mig og kæresten på forhånd har lavet klare aftaler om diverse ting,...
    fx har jeg lige købt en kolonihave til 16.500 kr. kun mig der har betalt de penge, men da vi er fælles om de udgifter der bliver brugt på metrialer, planter og alt sådan noget.

Her har vi allerede aftalt at hvis vi en dag går fra hianden og jeg skal sælge den. så tager jeg selvf mine 16.500 kr, og hvis den fx bliver solgt for 20.000 så deler vi resten. slut færdig. godt være det lyder lidt dumt at man aftaler sådan noget, men jeg har haft en masse bøvl med min eks os angåne penge, og det gider jeg ikke igen. Derfor vil jeg godt have sådan noget på plads med det samme.

Det samme sker den dag vi køber en bil. vil godt have vi er enige om hvad vi gør hvis den en dag går galt.

• #14   15. sep 2009 Aija nej han kan ikke kræve for benzin når du har betalt det selv og hvis det er så hedder det at man deles om udgifterne til forsikring og vægtafgiften hvis det er.. rep.?? øhh har den været på værksted? har du ødelagt noget for hvis ikke så kan han ikke kræve det ..

men han vil åbenbart bare snyde dig nu da i ikke er sammen.

• #15   15. sep 2009 FArmand ja rigtigt det billigt men tror heller ikke hun får noget ud af at kræve flere penge så mener hun bare skal tage de 2 kilo så hun ikke ender med at miste allesammen ;o)

Kommentér på:
Hmm kan han tillade sig det?

Annonce