{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indskud kan komunen betale det
  • #1   17. sep 2009 du kan få det der hedder en kommune garanti, hent et ansøgnings skema i din nærmeste borgerservice butik.

  • #3   17. sep 2009 husk det er meget kedeligt og flytte hjemmefra hvis man ik har økonomien til det

  • #4   17. sep 2009 kommunen er dovne og gider ikk hjælpe de unge, jeg er på fredensborg kommune, men så må du bare fyre en løgn af til dem, at du ikk kan holde ud og bo hjemme osv .

  • anonym a
    anonym a Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #5   17. sep 2009 ja kan jo sige jeg er blevet smidt ud som næsten os passer

  • #6   17. sep 2009 ja det er der helt sikkert. jeg flyttede hjemmefra som 16årig. men det var sku ik særligt sjovt jeg havde jo ingen penge andet end det kommunen gav. jeg var lige startet på uddanelse. jeg måtte sku tit spise havregråd til aftensmad.

  • #7   17. sep 2009 havregrød smiley

  • #8   17. sep 2009 kenneth - sådan er det og være på SU, ik noget nyt der hehe

  • Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #9   17. sep 2009 du kan søge om et kommune garanteret boligindskuds lån og ALLE har faktisk ret til at få et hvis økonomien og andre muligheder for at skaffe indskuddet er udelukket.
    Derudover kan du søge en enkelt ydelse til første måneds husleje, det gør du samme sted.
    Kontakt en sagsbehandler på kommunen, de kan hjælpe dig med det hele, du kan nemlig også søge om hjælp til møbler osv.

    Held og lykke


  • #10   17. sep 2009 Ja, bankerne vil sgu ikke låne penge ud.. ;o) Min bank vil ikke engang låne penge ud, selvom man er godt solvent (så kan man jo låne, for at få større fradrag istedet for at bruge sine egne penge på investsments osv)

    Men gør som Crazy Dane ! siger... Kunne være du var heldig ;o)

    held og lykke ihvertfald.


  • #11   17. sep 2009 Jeg er lige flyttet hjemmefra (er lige fyldt 17) - Det var nødvendigt for at jeg kan få en HHX eksamen... jeg får 3300 kr. ca. af min kommune i "ø-støtte" fordi jeg kommer fra en ø og så får jeg lidt boligsikring - 350 kr., 1450 kr. i noget børne pension fra min mor, jeg har alt i alt lidt over 2000 kr. at leve for om måneden, hvilket er mere end rigeligt, jeg kunne leve for 1000 kr. hvis det var... Jeg mangler intet i min hverdag og hvis i kom hjem til mig, ville i ikke kunne se at jeg intet arbejde har osv... - Men hvis du ikke kan låne de 12.000 kr. i din bank, er du seriøst på spanden! (selvom jeg selv synes det er dumt at låne penge, men hvis det er din sidste udvej sååå...)

  • Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Svar: 218
    #12   17. sep 2009 Du kan kun få kommunen til at betale indskud hvis du skal bo i en boligforening

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #13   17. sep 2009 Alexander <-- du er da virkelig et godt eksempel på en stor samfundsnasser! Jeg syntes da klart det er federe at tjene sine egne penge fremfor at være nasser på det kommunale.

  • #14   17. sep 2009 WTF - Lasse L

    Skal du kalde mig en "samfunds nasser" hvad sker der for det? - Uddyb!!!


  • #15   17. sep 2009 Du kan gå til kommunen og få et boligindskuds lån. det er rentefrit de første 5 år, og du må selv bestemme hvornår du vil betale tilbage indenfor 10 år eller hvis du fraflytter er det med det samme.
    og ja kun hvis det er i en boligforening..


  • anonym a
    anonym a Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #16   17. sep 2009 det er det ikke det en privat bolig kan leje den for 2000kr om måneden med forbrug

  • #17   17. sep 2009 privat - så kan kan du ik få tilskud af kommunen

  • #18   17. sep 2009 hejsa jeg har fået til indskud fra kommunen da jeg fik en lejlighed som var privatudlejet men om det har noget at gøre med om jeg er i systemet ved jeg så ikke noget om.

  • #19   17. sep 2009 det bar mig - Det kan man sagtens.
    Det er op til kommunen at afgøre om de vil.


  • #20   17. sep 2009 okay, jeg fik bare af vide at dem at det ville de ikke gøre nogensteder, det skulle være i et boligselvskab

  • #21   17. sep 2009 det bar mig - det siger de også mange steder, men det kan sagtens lade sig gøre at låne til privat smiley

  • Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #22   17. sep 2009 Der er mange kommuner der låner ud til privat boligleje også, da det er meget svært at få en bolig mange steder i dk smiley

  • #23   17. sep 2009 ej hvor fusket! ih hvor jeg føler mig snydt

    fandt en lækker og større lejlighed end den jeg har nu, men den var privat og så ville og kunne de ik hjælpe mig med indskudslån sagde de, så måtte jo tage det jeg ku få ihhh altså


  • Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #24   17. sep 2009 det bar' mig - Det fordi du havde en bolig i forvejen smiley

Kommentér på:
Indskud kan komunen betale det

Annonce