275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

IPHONE HJÆLP IPHONE HJÆLP

hej bb

jeg har desværre tabt min mobil på gulvet, den virker fint, den kan stadig viberer når den er på lydløs eller når jeg sætter den i opladning, og den virker også fint i itunes, men skærmen lyser kun hvidt og sommetider andre farverjeg er meget bekymret om den kan reddes, da jeg har nogle billeder og sms´er som er meget vigtigt for meget for mig! og er meget bange for jeg mister dem,
kan mobilen reddes, og hvor kan jeg lave den hurtigt som muligt?
hvis nogen kan reparere det for mig er jeg villig til betale penge, bare den bliver lavet og mine ting i mobilen bliver ik slettet!
vil sætte stor pris og vil være taknemmlig hvis noge kan hjælpe mig.

mvh sameer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IPHONE HJÆLP
  • #1   18. sep 2009 har gemt mine ting i tunes tro jeg, jeg trykkede på gendan til fabrik indstillinger, og den gemme mine smser kalender osv, men efter den blev gendannet skulle jg ligge min simkorti igen, men kan ik da jeg har n kode og skærmen er hvidt, så tog bare stikket ud fra pcen, ved så ik om mine ting er gemt:/

• #2   18. sep 2009 Skriv til mig på 30724290 så finder vi en fin pris på en rep smiley

Kommentér på:
IPHONE HJÆLP

Annonce