{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
22. jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391

Lorte F*#K1NG forsikring!! {{forumTopicSubject}}

Ja, så ringede min forsikringsmand lige, og sagde de ikke dækkede min sag...

Da det ikke var forsvarligt og de ikke ville stå til regnskab for at dække det...
Hvad sker der man!!

Jeg var i Amsterdam for nogle 1½ månede siden ca. og da vi kom der ned kl 22 om aften, og fandt et hotel (svært!) og så tog vi bare vores tøj tasker og gik der op, og jeg lod min taske med mit fotoudstyr ligge nede i bilen, i Bagagerummet, hvor man IKKE kan se ind eller noget...
Min kammerats bærbar lå der også og vores solbriller og gps'en lå i hanskerummet.

Men de brød ind, tog alt, og lod så bilen stå...

NU mistede jeg jo så mine solbriller, gps og fotoudstyr, og de vil de så ikke dække... intet af det.

De syntes den stod i en storby for længe uden at være under opsyn :S

Den stod på en travl gade, lige uden for hotellet fra 22-08 :S

Op i røven.! jeg skal fanme klage over den her sag til dem!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte F*#K1NG forsikring!!
  • #1   21. sep 2009 Det er du os i din fulde ret til, at de vurdere at den har "stået for længe" er dem ligegyldigt, de skal sgu dække.

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #3   21. sep 2009 Der var indbrud i bilen..

    Min kammerats forsikirng Dækket alt hans, uden at ringe til ham, eller ville se Kvitt... Min har de lige frem Forhørt 3 gange :S

    Vi har Politirapport på det hele osv osv...


  • #4   21. sep 2009 super ærgeligt sådan noget....

    jeg havde dog personligt aldrig turde lade mit stå i bilen, om det så amsterdam eller ude på landet....
    åbner altid for hanskerummet når jeg forlader bilen i byen, om aftene osv, så folk kan se der intet er.

    må sgu trist alligevel... held og lykke med din klage, håber det ender godt for jer


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #5   21. sep 2009 NU er det så heller ikke lige et alm kamera jeg havde med.. men der var udstyr for ca 50-60.000,- og det er altså noget af mit levebrød, da jeg arbejder som fotograf... så det her SuckS!!

  • #6   21. sep 2009 Min far fik da dække sim cd afspiller?
    Bilen stod på en stille sidevej i italien, de smadrede ruden og tog den, og den kunne ses udefra,men stadig ikke noget problem at få den dækket?
    Mvh Danny


  • #7   21. sep 2009 sim=sin ;o)

  • #8   21. sep 2009 Jammen hvis du mener du er blevet uretfærdigt behandlet er der jo forsikrings anke nævnet. Men mon sagen er så sort hvid?

    Forsikringen dækker jo ikke bare hvad som helst man opbevarer i sin bil. Ellers havde alle jo en æske med diamanter for 1,2 millioner kroner i handskerummet, efter hvert indbrud. SÅ UHELDIGT.

    Så naturligvis skal man fremvise kviteringer osv. Ligeledes skal handskerummet være aflåst for at forsikringen dækker (mange steder)

    Så forbi ankenævnet hvis du mener det er urimeligt


  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #9   21. sep 2009 du er vist forsikret det forkerte sted....hvis du er dækket for den slags, så skal de æde den...

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #10   21. sep 2009 Blackic E
    Mit fotoudstyr lå jo i Bagagerummet... altså et sted du ikek kan se ind i, eller noget som helst, uden at bryde ind i bilen, som de havde gjort...

    Har kvitt, billeder af bilen, politirapport osv... det er sendt ind til dem...


  • #11   21. sep 2009 håber satme du får dem til at betale ..

    ville dog skifte selvskab så snart jeg fik pengene hvis jeg var dig smiley


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #12   21. sep 2009 Jeg anker sagen nu, laver en Facebook gruppe mod alka, da der er mange der oplaver det samme som mig ved dem, og hvis de ikke betaler, ser de nok mig i retten eller i Basta på TV2 smiley

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #13   21. sep 2009 Duus!
    Lige så snart jeg lære hvordan man laver en Facebook gruppe, skal du være velkommen til at joiine min Imod Alka gruppe smiley så de kan se de ikke kan finde ud af deres arbejde... smiley


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #14   21. sep 2009 Jeg ventede 7år på at for TopDanmark til at godkende at mit knæ var ødelagt efter en påkørt skade.. 7 år

  • #15   21. sep 2009 jeg tror ikke du får forsikringen til at betale..

    Fordi de betaler ikke for genstande der ikke er extra forsikret, og slet ikke dyrt foto udstyr!

    Håber sku de gør for din skyld men ved af bitter erfaring at de ikke gør!


  • #16   21. sep 2009 Forsikrings ankenævnet. Helt klart

  • #17   21. sep 2009 synes godt nok os du er modig at have kamera udstyr for så mange penge ligge i en bil...

Kommentér på:
Lorte F*#K1NG forsikring!!

Annonce