312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Markedet Markedet

Er jeg den eneste der er ved at vanvittig over at folk smider en vare til salg og skriver KOM MED ET BUD når man så kommer med et bud er svaret ofte ( Nej det er for lidt ) Så er det jeg mener...... SÅ SKRIV DA FOR HELVEDE EN STARTPRIS DU VED JO GODT HVAD DU MINDST VIL HAVE FOR DIN VARE ) HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Markedet
  • #2   13. feb 2007 Nyborg.... Læs venligst teksten igen..... Jeg snakker om en STARTBUDSPRIS....

• #3   13. feb 2007 Jeg er mindst lige så irriteret på de folk de sætter noget til salg og skriver INTET om varen.

Og også dem der ikke får det bud de forventer. Så sletter de annoncen og opretter den igen i håb om der kommer et bedre bud

• #4   13. feb 2007 Heidi C -> Jeg tror at det er fordi hvis der nu kommer en tåbe ind og byder 500 og så ham der har annoncen ville have haft 400 for den så tjener han lige 100 kr mer .
    Men ja det er mega skod de ikke bare kan småde en pris

• #5   13. feb 2007 Det værste er jo at de skriver ingen skambud Øhhhhh... godt så hvad f........ havde de tænkt sig man tør jo dårligt give et bud.... Så bliver man jo bare svinet til.....hvis det er for lavt et bud....

• mathias j
    mathias j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #6   13. feb 2007 er ved et flippe på folk der ikke fatter men har en mindstepris plejer at skrive
    Hbo: højst bud over 199xkr men folk fatter det hvist ikke helt og byder så 100xkr

Kommentér på:
Markedet

Annonce