370 visninger
|
Oprettet:
postdk og lørdagsomdeling? {{forumTopicSubject}}
goddag
jeg har købt en vare over nettet af en privat, og han sendte den igår med lørdagsomdeling, har track &trace nummeret, og der står at den er i københavns pakke center?
vil det så sige at han har betalt for noget som ikke kommer? altså han har givet 180 kr, for at jeg modtager pakken idag(lørdag) men det kommer jeg vel ikke til når den stadig er i købehavn?
eller gør jeg?
hvornår slutter deres udbringningstid?
ta det venligst seriøst. og tak
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 78 Svar: 319
men betyder det så er det er lørdagomdeling fra kl. 8 til 18 ?
sep 2009
nu ved vi da det .
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
sep 2009
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 82
Det kan være det posthus der skulle sende den ikk har afleverede den pakke personligt til ham der henter pakker. altså hvis den er blevet smidt i et nomaelt bur isteden for.
Men selvfølig skal han ikk betale for lørdag expres hvis den ikk er kommet ud en lørdag,, hvis du modtager pakken mandag og der er et lørdags mæærke på så skal ham der har sendt den op på posthuset og have pengene tilbage tag sedlen med hvor der står i har betalt for lørdag express og et bevis på hvornår den er modtaget til dig .
Der er ikk mere og gøre desværre. Jeg har også nogle pakker om mandagen der skulle have afleverede om lørdagen med budet kan ikk gøre noget ved det desvæærre men du nægter bare og tage i mod den i skal have de 180 kr tilbage
postdk og lørdagsomdeling?