{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg savner windows xp... hjælp mig!!!!
  • #1   26. sep 2009 Vend dig nu bare til viosta smiley

• #2   26. sep 2009 vista*

• #3   26. sep 2009 jeg vil have xp nu.... mit spil kører af lort

• #4   26. sep 2009 pleas find en hjemmeside jeg kan få xp tilbage

• #5   26. sep 2009 nå ingen der svarer på mig indlæg?

• #7   26. sep 2009 hvis dine spil køre af lort kunne det jo være du skulle kigge på din pc om den har ram nok ordenligt grafikkort og en god CPU

mine køre spil fint med vista

• #8   26. sep 2009 hvorfor ikke bare opgradere til windows 7 ?? det køre mega godt.. langt bedre end xp... og jeg har ellers også altid holdt mig til xp mens vista har været på banen... jeg har taget springet let og elegant hen over Vista da det er noget værre lort.. men windows 7 styre satme... har windows 7 på både min Lenovo og min stationære...

• #9   26. sep 2009 jamen hvor kan jeg hente windows 7 henne?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #10   26. sep 2009 Vista kører væsentligt bedre i spil på min pc end xp gjorde...

Men jeg vil også anbefale at vente til den 22/10 hvor Windows 7 udkommer.
    Desuden kan du ikke lovligt downloade Windows XP. Og jeg har set flere der har haft ulovlige kopier af Vista der kørte dårligt, mens XP så kørte bedre, men et skift til en lovlig version hjalp. De har ikke alle været lige heldige med at snyde Microsoft.

Men vent og køb Windows 7. Hvis alle skifter tilbage til XP, så kommer alle gamle virus og andet skidt til at "blomstre" igen. Desuden er det generelt forkert at gå tilbage i versioner, så vend dig til Vista, eller vent på Windows 7 og KØB den.

Og måske du skal kigge på om din computer trænger til en oprydning eller en opgradering. Ellers prøv at lukke nogle af alle de programmer der kører på din computer når du skal spille...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#11   26. sep 2009 Chris H >> Man HENTER ikke tingene, du kan få en Release Candidate til Windows 7, men generelt set så skal du KØBE tingene. Og det gøres nu engang nemmest ved at købe det i en butik eller på nettet, så får du det med posten.

Hvis du henter det ned ved at downloade en ulovlig kopi, så er du selv ude om at det kører dårligt, og det er ulovligt, derfor må du ikke spørge om det herinde. Men generelt set, så lad være med at køre ulovlig windows, så dyrt er det heller ikke...

• #12   26. sep 2009 hvornår kommer windows 7 så?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#13   26. sep 2009 22/10 kommer den i Danmark på dansk...

• #14   26. sep 2009 jeg vil godt lige skynde mig at påpege inden nogle får ondt i numsen over at jeg eventuelt køre med windows 7 at min er en Release Candidate som jo udløber på et tidspunkt hvor jeg naturligvis har tænkt mig at købe 2 licenser til Windows 7 smiley

• #15   26. sep 2009 hvor er du fra i det nordjyske. . ???

• #16   27. sep 2009 No matter what så ER VISTA NOGET LORT !!!!

Det kræver så Sygt for at kunne det samme som XP bare i et andet Tema.. og hvad skal det gøre godt for ? NOTHING.. Win7 er den opgraderet version af Vista, og der har de fundet ud af at skrue ned for blæret og op for performance, og det giver pludselig et styresystem der faktisk kører pisse godt smiley men indtil 7 udkommer, så er og bliver XP det bedste!!!!

• #17   27. sep 2009 Latterligt at vista skal bruge 1 gb ram for at køre bare...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#18   27. sep 2009 I got the dick, i make you thick ! >> Det er ikke mindre end noget vrøvl... Hvis du tager Windows Vista Basic (som cirka kan det samme som XP plus en lille smule), så er den ikke mere krævende end XP Service Pack 3.

Dertil kommer at XP er ved at blive en sikkerhedstrussel pga. den generelt set ikke bliver vedligeholdt længere.

• #19   27. sep 2009 Hvis i tuder over virus osv, så kør med Linux.. XP er og bliver det bedste til dato.. vista er en tro kopi af windows som microsoft bare lavede fordi det var 4-5 år siden du havde kommet med noget sidst.. og så skulle de lige prøve og spille smarte med en masse sej grafik og lort, og det eneste det gør, er og tage alt din PC's kraft.. lidt ligesom Norton Antivirus.. det suger også alt PC'ens kraft når man starter det lort.. men lad nu det ligge..

• #20   27. sep 2009 XP Sucks så glem det win 7 rules smiley

• #21   27. sep 2009 Det er ikke kun min PC.. det er samtlige PC'er jeg har prøvet med vista på.. og der er vi helt oppe i store dualcore, der har vista 64bit til at tage ram og alt.. dvs temmelig voldsomme maskiner.. jeg ved godt man kan få quadcore og meget mere også, men sådan en kan jeg ikke udtale mig om da jeg aldrig har prøvet.. og den snak her gør ligeså meget på office PC'er som på Gamer PC'er.. alle de teenage freaks herinde har store PC'er der er sat op som gamer-maskiner for at kunne spille World Of Warcraft.. det er ikke de PC'er jeg snakker mest om.. det er ganske alm dagligdags maskiner.. og som der bliver sagt længere oppe kræver Vista 1gb ram, bare for at kunne vise startskærmen.. XP kan du sq køre på 256mb hvis det skulle være..

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#22   27. sep 2009 I got the dick, i make you thick ! og Baboom's LOLCAT! ! >> Vista kan godt køre med 512 eller 1024 mb ram i Vista Basic. Dog vil jeg stadig anbefale 2048 mb ram...
    Jeg arbejder med forskellige computere til daglig, og det er både 2000, XP, Vista og Linux. Jeg vil til hver en tid foretrække Windows Vista fremfor de andre.

Og nej så krævende er de heller ikke, og det er computere med både dual, single og quad core cpu'er, samt alt fra 512 mb ram til 4 gb ram.

Mht. XP så kan den med SP3 ikke køre ordentligt med 256 mb ram, den skal faktisk op og have mindst ligeså meget som Vista Basic (512 for at køre nogenlunde, og mindst 1024 mb for at køre fornuftigt til surfing, og over 2048 mb hvis den skal køre ordenligt).

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#23   28. sep 2009 Baboom's LOLCAT! ! >> Fordi XP SP3 kører ligeså dårligt med 512 mb ram ...

Kommentér på:
jeg savner windows xp... hjælp mig!!!!

Annonce