LORTE TELMORE!! {{forumTopicSubject}}
jeg har den 7/9-09 modtaget mit mobile internet fra teleselvskabet TELMORE. med bindings periode på 6 mdr.
jeg har haft meget telefonisk kontakt med dem, da jeg ikke kunne få internettet op og køre på min pc.
efter mange forsøg, får jeg af vide af JANNI, fra telmore, af de ikke kan hjælpe mig mere,andet end og sende nogle links som andre teleselvskaber bruger til linux computere, i det de ikke har en direkte guide til LINUX ( det program jeg har på min pc)
hun fortæller mig af jeg kan retunere det, og skrive i brevet til dem, af jeg har linux, og så vil mine penge blive refunderet.
modemmet har aldrig været oppe og køre.
Jeg sender det retur den 16/9-09.
jeg får pakken tilbage den 30/7-09 og i brevet står der jeg ikke kan ophæve aftalen, fordi pap kassen som modemmet har været i, er gået lidt i stykker. og der mangler et gennemsigtigt plast stykke.
jeg rinnger til dem og får afvide af det er forde de skal kunne sælge varen igen til en anden kunde, og det er derfor jeg har fået afslag.
men forklare så af et usb stik får jo start risser i det man putter det i en pc, og af de jo så slet ikke kan sælge det til en anden kunde. så kunne ikke forstå det.
ingen vil da have et usb modem der er risser i, så kunne ikke se den pap kasse var det store problem. men de nagter og give sig.
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 544
sep 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
så du er ikke helt med på hvad jeg mener
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.872
sep 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
mange tak. vil prøve..
LORTE TELMORE!!