657 visninger
|
Oprettet:
Tøj hjemmesider? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg ville høre, om I kender til en hjemmeside, hvor man kan købe strømper, cardigans, trøjer og accesories i alle mulige skøre farver?
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
hm.com
smartgril.dk
trendlovers.dk
only.dk
https://www.ginatricot.com/#/collection
og hvis du skal se hvad andre der har købt der synes om det;
www.trustpilot.dk
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 329
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
Arbejder du for trustpilot siden du er så vild med den side? Den er jo totalt ubruglige og langt fra objektiv!
Google eller Bing er din ven, over and out!
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 41
maj 2008
næe, jeg synes bare den er nyttig.
din og min mening..
maj 2008
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
Tja den var nyttig hvis siden var objektiv... Hvis man stoler på en side der er manipuleret, så får man desværre ik et retvisende billed!
Et eksempel er hvis Lars køber en tshirt. Alt går som det skal, men han skriver ik på siden. Gør han bliver det en lam, klam og uvirklig beskrivelse. Og der er mange af Lars type kunder, som er tilfredse men som ik bruger tid på at udtrykke dette.
Køber Louise så en tshirt og føler sig snydt, så overdriver hun for det første sin historie, ja på grænsen til at lyve. Hun vil dermed gøre alt for at skade firmaet, sandt som usandt.
Derfor vil alle der har en dårlig oplevelse skrive på sådan en type sider, mens hovedparten af kunderne som er tilfredse bare passer deres liv, og ik nævner noget.
Dermed får du jo en totalt skæv og uvirklig indsigt, hvor alle der er utilfredse overdriver og fremføre synspunkter fra deres side. Firmaet har deres version, men den er aldrig at se på Trustpilot, hvilket vil sige at firmaet fremstår som dømt på forhånd på den side.
Så hvorfor er den lige god? Hva kan du se fra den side som Google eller Bing ik kan gøre meget bedre?
Tøj hjemmesider?