{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Jeres første tattoo {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går lidt og overvejer at få lavet en tatovering, men skal være en der betyder noget specielt for mig så derfor vil jeg være helt sikker,
Men siden det er den første vil jeg være sikker på at det overhovedet er noget eg bryder mig om, altså at blive tattoveret så vil i anbefale man får lavet en mindre først før man beslutter sig for en større ?

Og så nummer to spørgsmål er, hvad var jeres første tatovering (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres første tattoo
  • #1   13. okt 2009 fik lavet min i sidste uge smiley og det er en mindre på håndledet kan smide billede op hvis det er smiley

  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #2   13. okt 2009 Du kan lige så godt gå all-in fra start og få lavet det du vil have.. Det er da ærgeligt at rende rundt med en lille klat et-eller-andet fordi du lige skulle prøve hvordan det var..

  • #3   13. okt 2009 hvis nu han vil se hvordan det er og evt har en ide om en mindre tatto til at starte med smiley jeg havede et billede om hvordan min skulle se ud og fik lavet den, men nu vil jeg have flere smiley men sådan er det vel altid

  • #4   13. okt 2009 Min første var tro, håb og kærelighed på min venstre hånd også næste var min efternavn ned af min arm. Den næste bliver min fars efternavn af den anden arm

  • #5   13. okt 2009 Vil give Bech ret... Sys ik du skal tage en lille tattoo hvis det er en bestemt stor du drømmer om... Det gør sgu lige ondt uanset hvilken størrelse den har smiley

    Min første var mine initialer i nakken...


  • #6   13. okt 2009 Rasmus, er nemlig lige prævis derfor, plejer ikke at have noget imod nåle og smerte men man ved jo aldrig om af blive tatoveret er anderledes,
    du må gpdt smide et billede op hvis du vil smiley


  • #7   13. okt 2009 Laura: Har du så ret i et eller andet sted, men har også et lille i hovedet som jeg godt kunne tænke mig (:

  • #8   13. okt 2009 Mikael:

    Jamen hvis du har en lille du godt kunne tænke dig, så er det da bare at komme i sving smiley Ja, det gør pisse ondt, men det er udholdeligt smiley


  • #9   13. okt 2009 Ja, men tror da bestemt også jeg kan holde til det, er ikke det smiley
    Had har i givet for jeres ? Da en tatovør ligger en mindre dagsrejse fra der hvor jeg bor er det ikke så net "bare" at køre ned og spørge


  • #10   13. okt 2009 hehe ikk skram manden da ;D fik avide på håndledet gjorde det mega ondt, men sys faktisk ikke det var så slemt igen , sys det har en følese af det brander ;D

  • #11   13. okt 2009 camet er lidt langsom ;D ellers er det denne her bærbar skriver lige når der er billede op

  • #12   13. okt 2009 Kristian:

    Det er jo meget forskelligt... Hos min tatovør ligger mindsteprisen på 800kr... Kommer jo meget an på størrelsem detaljer og farve...


  • #13   13. okt 2009 mit mellemnavn på armen smiley det har været i familien i virkelig lang tid smiley

  • #14   13. okt 2009 Laura: Selvfølgelig, den lille jeg har tænkt mig er en arrangering af nogle noder som en veninde har tegnet engang som er rigtig flot,
    men 800kr som minimum er ikke så galt syntes jeg ikke (:


  • #15   13. okt 2009 så er der et billede ser bare lidt fuckt ud på cam :S kunne ikke fange det orndteligt

  • #16   13. okt 2009 Der er ingen tvivl om at jeg gerne vil have flere tattoos, men som mange kloge mennesker siger og jeg selv, så skal man virkelig tænke sig om og vurdere hvad der også er fedt, når man er 60-70 år gammel.
    Jeg selv har fået lavet et Playstation Network logo på venstre arm - ligger billeder i mit fotogalleri.
    Jeg har fået det lavet fordi, jeg altid har været bidt af konsoller og gaming. Siden tiden med Commodore 64, Amiga 500 og op til Ps1-2-3, PSP, NDS og flere andre spillemaskiner, har det bare lige været mig. Jeg er stadig meget stor gamer og har det som en stor hobby.
    Jeg er nu snart 33 år gammel - så jeg ved, at dette fortsætter hele mit liv.
    Derfor fik jeg lavet mit logo smiley Samtidig har jeg ikke set andre med det og folk ved ikke lige, hvad det er fra start - før jeg fortæller det (nogen er self. nørdede nok) smiley

    Lidt om min historie - jeg håber I alle tænker Jer om - så vi ikke begraves i gamle lændetusser, nu stjerne og bryst-tekst, som vel er sidste skud på stammen..


  • #17   13. okt 2009 Mikael:

    Nej det er rimeligt nok og vidst nok meget normalt... Nogle steder er den på 500kr...

    Men vil skyde på at hvis du f.eks kommer ind et sted med en mindstepris på 800kr og du skal ha en lille tattoo med kun sorte noder, så skal du nok ik af med mere end de 800kr. Men det er et rent bud smiley


  • #18   13. okt 2009 dohh det fordi jeg ikke satte det ikon med blomsten til smiley men orker ikke tage et nyt billede

  • #19   13. okt 2009 min den første var en sommerfugl på anklen - en såkaldt "søsterting" jeg og mine 2 søstre har sammen, da vi valgte at få lavet dem ens smiley

    Man bliver fuldstændig grebet af at blive tatoveret. Jeg sagde eller inden min den første at jeg ALDRIG skulle tatoveres igen, meeeen.. smiley skal snart have lavet en på foden og senere en på håndledet.. Kunne også godt tænke mig en i nakken eller en lille stjerne bag det ene øre smiley


  • #20   13. okt 2009 Min første var stregkoden,på venstre arm, og den anden var min families navne på højre. du kan se dem i min profil. jeg kan godt lide at blive tusset, ska ind og have lavet en masse tekst her snart smiley

    men klart start med noget småt og stille og roligt simpelt noget med mindre du elsker nåle smiley


  • #22   13. okt 2009 Min første var et kinesisk tegn der betyder tiger, fik den da jeg var 18 og har sagt helt fra jeg var 8 at det skulle være min første da jeg altid har været bidt af Tigeren, og har haft alt andet med det dyr end Tattoo, jeg skal senere have lavet en tiger ved tegnet så det bliver fuldendt !!

  • #25   14. okt 2009 Min første var en tribal som fylder hele underarmen, so why not go big at once ? ...

    Du skal bare gøre hvad du har lyst til... som længere oppe i tråden er der skrevet at det gør lige ondt om den er lille eller stor og jeg må sige at... tja.. alle mennesker er ikke ens, mange synes det gør skide ondt hvor andre hygger med en cola og snakker ... så det er jo med at lige fange "the moment" i koncentrationens øjeblik ;o)....

    Du er velkommen til at skrive en mail til mig med andre spørgsmål vedr. tattooz... hvor er du fra, kender ret mange gode tattovører i dk så sig lige til ;o)


  • missblueeyes j
    missblueeyes j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 5
    #26   14. okt 2009 Min den første var på anklen og det er mine forbogstaver. Det er en følelse man kan gå hen at blive afhængig af.

    Nu har jeg 6 og den 6. har jeg selv lavet da jeg selv tatovere.

    Jeg syntes du bare skal springe ud i den store fra starten. Go for it.!

    ha en god dag


  • #27   14. okt 2009 Jeg startede med en lille tattoo, som min første. Den er 'almindelig' på en måde, men den er tegnet af mig selv, og har stor betydning for mig. Jeg blev hooked på at få en tattoo mere, så inden Jul, regner jeg med at have en stor Koi til at dække det meste af min ryg.

    Du kunne jo snakke med din tatovør om hvad du skal gøre. Han kunne jo evt. sætte tattoo'en hvor den skal sidde, så du kan se det inden I går i gang. Og hvis det bliver en længere process, og det viser sig at det gør for ondt i længere tid - så få arbejdet delt op smiley Tar lidt længere tid, men så er det i hvert fald gjort til sidst smiley


Kommentér på:
Jeres første tattoo

Annonce