{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

hjælp forsikringselskab {{forumTopicSubject}}

hey har lige flyttet alle vores forsikringer fra 3kroner til alm. brand, men så har vi lavet en bil forsikring på 5982kr. men
da alm. brand så ringede til til 3kroner sagde de at fra sidste år var der en bilforsikring som ikke var blevet betalt til tiden og derfor er den blevet blacklistet pga af dårlig betaler, men hvordan pokker kan alm. brand så hæve den fra den aftalte pris på 5982kr til 8201kr det forstår jeg altså ikke. er der nogen regler for det, der må da være nogen forsikringsnørder herinde

Mvh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp forsikringselskab
  • #1   14. okt 2009 Forstår dig ik helt...
    Er du blevet blacklistet eller er bilen :P?

• #2   14. okt 2009 nemlig, og jeg fik også en ny regning med gebyr som jeg så betalte efterfølgende.

Man skulle tro at 3kroner gjorde det blot for at irritere bare fordi man har flyttet selskab

• #3   14. okt 2009 Ahh ok..

Jamen ring derind i morgen og spørg indtil paragraferne der giver dem ret til dette, for du kan ik finde noget om at de må stige præmien pga en gammel fejl som blev betalt..

Som morten siger er rykker til for at blive brugt smiley Tjener selskabet også penge på..

Men hvad skete der da dengang du ik betalte??
    Gik du bare et par dage over datoen?? (glemsomhed)
    Eller hvad er grunden til du ik betalte sidt hvor længe gik der evt før du fik den betalt osv ? Ik fordi jeg vil gnave i det personlige men er jo info man skal burge.. For hvis du bare har gået et par dage over så burde du bare få en rykker men hvis vi snakker måneder så har 3krone jo troede du ville tag røven på dem og derfor sat dit navn som dårlig betaler..

• #4   14. okt 2009 Det ser da lidt ud som at 3kroner har kontaktet alm.brand og oplyst dem om en sakde der så ik har været sket :S Det kunne jo være en grund til at de sætter præmien op, da du ik har kørt skadefrit..

Er altså den eneste grund jeg kunne se til at de måtte sætte præmien op :S

• #5   14. okt 2009 har kørt skadefrit i alle år. og af ren glemsomhed har jeg bare glemt og betale, men så bestalt den efterfølgende plus rykkergebyr

• #6   14. okt 2009 Jamen så ringer du bare ind til alm. brand og høre hvad info de har fået af 3kroner fra dig...
    Hvis de ik passer anmelder du 3kroner med det samme og scorre et godt erstatnings beløb smiley

• #7   14. okt 2009 alm. brand har fået info fra 3kroner of de sagde jeg var blacklisted eller på den sorte liste over dårlige betalere pga- en forglemmelse i september sidste år. kan ikke se at det giver alm. brand ret til at lave en aftalt pris om pga. det.

• #8   14. okt 2009 Nej ville da hellere ik mene de måtte skade dit økonomisk pga det.. Men igen de er sikkert bundet ind i et eller andet sindsygt reglsæt som os normale danskere ik ville fatte noget af alligevel..

Men hvis du ik har fået dokumentation for at du er blacklistet fra/i 3kroner så ringer du bare til dem og spørg hvad det er for noget lort de har sagt videre, og at det skal ændre meget hurtigt eller går du videre med det, for du har aldrig vidst du var blevet blacklistet..

Kommentér på:
hjælp forsikringselskab

Annonce