{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

københavn og mode? {{forumTopicSubject}}

jeg interessere mig ikke for mode, men kan godt li at købe tøj jeg syntes ser godt ud, men kan det virkelig være rigtigt at det skal være så svært at finde noget tøj så man faktisk ligner en mand og ikke en tøs? jeg kan ikke kende forskel på drenge og pige tøj mere.. jeg bor i odense og der er det stadig muligt at få noget alm tøj som fyr, men da jeg var i kbh her den anden dag var alt meget nedringet og alle bukser var som tapet fast på benene,

er det stadig sådan, at kbh er foran med alt, så der om x antal måneder ikke vil være andet end den slags tøj i odense også ?

dette er ikke for at se ned på nogen eller gøre nogen til grin det er bare mig som er nysgerig om det stadig er sådan, at kbh er foran i næsten alt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  københavn og mode?
  • #1   15. okt 2009 Liserie: jamen hvilke butikker skal man så gå i ? jeg var i Solid, illum, jack & jones, og sådan nogle butikker, (ved godt det er meget modetøj osv) men alligevel.

• #2   15. okt 2009 det eneste jeg ku finde som jeg gad gå med var 2 langærmede t-shirts, til 400 kr fra samsøe samsøe, syntes godt nok det var utroligt

• #3   15. okt 2009 Jeg vil i hvert fald gerne give dig ret i at forskellen mellem tøj til kvinder og tøj til mænd er noget mindre end den har været smiley "Unisex" begrebet har virkelig bidt sig fast i branchen...

• #4   15. okt 2009 ja, men jeg gider sku ikke betale ret meget for tøj bar pga der står et mærke i, sådan har jeg det:)

streetwear hvor fanden kan man få det:S (skal lige siges jeg har været i kbh 5 gange hele mit liv:P) så kender det ikke så godt..

det var nu også mest for at finde ud af om det stadig er sådan, at kbh er foran de andre byer med alt, så at i odense er der kun sådan noget tøj der at finde om et par måneder ?

• #5   15. okt 2009 din far: lige præcis, perfekt sagt..

hva der blevet af helt alm, løse jeans til en alt enkelt farvet t shirt ? det satme svært at finde noget, kan huske da jeg gik op i mode, der var jeg sku ligeglad om jeg lignede en tøs, en mand eller om jeg overhovedet så godt ud i det, sku bare have det fordi det var på mode så dengang var det sku nemt (men dyrt) at handle tøj, nu er jeg heldig hvis jeg kommer hjem med en trøje når jeg kigger tøj :S

• #6   15. okt 2009 nu spørger jeg nok dumt men BAG strøget smiley er derr mere end strøget? jeg tror jeg tog strøget fra den ene ende til den anden, er der mere end det smiley

• #7   15. okt 2009 nå for satan, må jeg sku lige huske når jeg kommer derover igen smiley det ku jeg måske ha lidt mere held med mig ?

Kommentér på:
københavn og mode?

Annonce