604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvis en Hjælpeadmin ikke svarer dig... Hvis en Hjælpeadmin ikke svarer dig...

Hvis en hjælpeadmin ikke svarer dig når du skriver til vedkommende, så er du i den heldige situation at du har ikke mindre end 7 andre du kan skrive til.
Forvent ikke at vi har tid selvom vi er online, vi har mange ting at se til og ofte kan baboom.dk godt vise man er online selvom man ikke er det.
Ydermere vil jeg gerne appelere til at folk ikke henvender sig til os i en negativ eller næsvis tone. Det være sig f.eks beskeder som: "Se dog at få det ordnet" eller lignende. Dette hjælper ikke ligefrem på den gode stemning.

Derudover vil jeg bare sige tak til jer der henvender sig til os, det er en stor hjælp.
Fortsat god aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis en Hjælpeadmin ikke svarer dig...
  • #1   20. okt 2009 Et forslag, nu hvor du har lavet det her emne;
    En funktion der gør at et emne som f.eks. det her bliver i toppen af forum, også på forsiden, jeg tror det ville en del mere end det her. På den her måde er det meget begrænset hvem der ser dit indlæg, og så er du tilbage ved nul igen.

Bare et forslag.

• #2   20. okt 2009 Flex, tak for dit forslag, jeg vil lufte tanken for support smiley

• #3   20. okt 2009 Brian - hvorfor skal du komme med en sådan kommentar ? Tror du ærlig talt vi gør det her for at genere nogen ?

Hans - jeg har intet modtaget !

• #4   20. okt 2009 Hans H: Jeg har sendt dig en PB for har heller intet modtaget.

• #6   20. okt 2009 Brian: Ja, bliv du bare i den tro, den kommer du da langt med..

• #7   20. okt 2009 Brian jeg synes det er meget foruroligende at der står i din profil at du er 27 !

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #8   20. okt 2009 Hmm??
    Hvis Ha´erne ikke var her, hvordan tror i så at siden ville være? total fuck up..

Har selv været ha´er og vi gør det jo bare fordi at i andre skal have en go side, vi gør det sku ikk bare for at hakke på folk, vi prøver på at hjælpe.. og jah, der kan godt være 100 ting man skal have lavet hver dag.. og andre dage sker der ikke så meget..

• #9   20. okt 2009 og en person her inde i emnet sender vidst skjulte hentydninger til en anden om at h*n er dum smiley hehe

• #10   20. okt 2009 Hold k*** hvor er folk dog negative herinde omkring HA' erne.

• #11   20. okt 2009 Hold nu (undskyld) kæft alle sammen.. Det er en folk mennesker der gør et <i>frivilligt</i> arbejde, for at holde den her side kørende, uden alt for mange latterligt indlæg. I er fandme utaknemmelige, jeg kan da godt forstå de fryser nogle stykker en gang i mellem, for det her burde de sgu ikke finde sig i. Hvis i ikke vil fryses, så lad da for fanden være med at lave lort i den. That simple.

• #12   20. okt 2009 Tidligere Fox
    Jo, det kan jeg da love dig jeg har, men det er noget tid siden nu.

Men som du selv siger, <i>bare du gjorde den mindste ting forkert</i>

Lad være med at gøre noget forkert, så er den hjemme.

• #13   21. okt 2009 Ann - det der er da en generalisering der vil noget ! Jeg er ikke konfliktsky jeg kan bare ikke se hvorfor vi skal have konflikter ! Forstår egentlig heller ikke du kan sige sådan noget nu hvor du har smidt haerne på filter - hvordan skulle vi så kunne agumentere med dig ?

• #14   21. okt 2009 Jeg ved at jeg har været på filter hos dig ! Det er også underordnet ! Men kan ikke se hvorfor vi skal gå ind i en konflikt når vi kun er her for at holde ro og orden !

• #15   21. okt 2009 Kris H - jeg kan ikke svare på de andres vegne !

• #16   21. okt 2009 Jeg mener ikke folk skal mene det sammen som jeg - hvor har du den påstand fra ?

Kommentér på:
Hvis en Hjælpeadmin ikke svarer dig...

Annonce