{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

KIG PROFIL OG FOTOS IGENNEM! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige været på en mindre mission fordi at en fyr herinde gjorde mig og andre opmærksom på at der er en pige/fyr herinde der snyder - nok ikke den eneste. Vedkommende har åbentbart to profiler med to forskellige navne, men samme mobilnr.

Jeg gik samtlige annoncer igennem - på begge profiler. Kopierede nogle af billederne fra salgsannoncerne og zoomede ind. I baggrunden af rigtig mange af billederne kan man tydeligt se at det er taget i en forretning - det vælter rundt med mærkevarer i baggrunden, som man måske ikke bemærker medmindre man er skeptisk.

Et af billederne er sågar taget på et kontor, hvor der er masser af nye papkasser af denne vare - så vil sådan set bare videregive, at jeg synes alle bør tjekke billeder samt profil og evt søge på andre varer af samme mærke, for at se om der ligesom i dette tilfælde dukker samme tlf nr op.

Lige mht disse to profiler bliver varerne først sat til en pris mellem 1000 -2000 men sjovt nok ender ALLE varer med at koste 800 kr med denne sætning bagefter " og så har du også fået det billigt".

Så gør jer selv den tjeneste inden i handler med nogen, at tjekke alt hvad i kan om sælger. Se alle annoncer igennem og se hvad folk har skrevet og sælger!

Mvh en meget forarget Jeanette !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KIG PROFIL OG FOTOS IGENNEM!
  • #1   28. okt 2009 Hvilke annoncer er det?

• #3   28. okt 2009 Haha, så til grin sådan noget smiley

• #4   28. okt 2009 smiley

• #6   28. okt 2009 Hahahha se på billed 1 og så billed 3.. smiley
    http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=398674

2 forskellige tasker smiley haha

• #8   28. okt 2009 Er glad for at der nogen der læser min oprettede tråd smiley Synes godt nok det er svineri og selvom jeg udemærket er klar over at folk fusker, så bliver jeg lige forarget over det hver gang!

Christian N - jeg er også på filter, men kun på den ene hehe Har så bare valgt at sende pigerne en pb med link og oplysninger istedet for. Synes godt nok det er synd, hvis de indbetaler penge på den konto.

Har skrevet begge navne ned, samt tlf nr, så skulle der dukke en ny profil op, så tjekker jeg mobilnr med det samme.

Og lige en ting mere - tænk lige over, hvad der er realistisk mht salg af en vare. Det er ikke realistisk at en vælger at sælge en sprit ny LV eller andet mærkevare til 800 kr. De koster flere tusinde kr normalt. Jeg ved det - har selv en Gucci taske til salg herinde. Den har kostet 4500 kr, foret er i stykker indenvendig og jeg vil ikke sælge den for 800 kr!

Så tænk tænk tænk.... :o)

/Jeanette

• #9   28. okt 2009 Jeanette:
    Kunne jeg lokke dig til at sende mig en pb med diverse links så jeg kan have dem gemt i min indbakke??

Og KÆMPE ros til dig Jeanette, fordi du gider bruge din tid på det her!! Virkelig fantastisk!! Kæmpe hjælp til alle herinde som læser tråden.

Ros til Christian som lægger links til trods for risikoen!!!

Thumbs up og respekt herfra..!

• #10   29. okt 2009 Kunne også godt tænke mig en masse link til folk der snyer herinde..

• #11   29. okt 2009 L´F - har set dine fine beskeder ved 3 af hendes annoncer hehe

Synes at alle der nu har set og læst denne tråd bør være EKSTRA obs på personerne herinde og specielt hende/ham der er nævnt i denne tråd - evt lav en tråd hvis i støder på nogen herinde, som jeg har gjort det gør folk opmærksomme og vil man ikke fryses for udhænging kan man få sendt en pb :o)

• #12   29. okt 2009 Har fundet endnu en profil der virker lusket....hmmm

link: http://baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=394957

• #15   29. okt 2009

Det er sku da godt klart du har fundet så mange ..
    Men er også blevet snydt er for jeg har oprettet en gruppe .
    For os som er blevet snydt eller folk som vi vide hvem det er der er nogen svin og gør det

• #16   30. okt 2009 er også blevet snydt af hende med et D&G ur, jeg skulle betale halvdelen først og når jeg havde modtaget så fik hun resten, men fik aldrig uret, vi fandt ud af at hun bor på sjælland ved københavn, ringede til politiet og de kunne også oplyse oplysninger om hende, men min mor ville ikke gøre noget, fik også fat i hendes søster og hun sagde også at hun slet ikke have noget ur og hun ville snakke med hende om det, men det blev ikk til noget.

den møg kælling, det var kun 450kr men alligevel. det da også penge..

• #17   30. okt 2009 Har en sag kørene lige nu for en har snydt mig ..
    HUN Hedder LIsa v .. JO flere anmeldes der kommer på en person jo stærker er sagen .

Har et lille spørgsmål er der nogen a jer som er blevet snydt a lisa V så skriv til mig .

• #18   30. okt 2009 Jeg tror hun er begyndt at bruge nye tricks....altså hun sætter en eller et par flere dyre ting til salg, samt noget til ingen penge. Så minder det om alle andre annoncer.

• #19   27. jan 2010 Lisa V - Har jeg haft en bytte handel med for længe længe siden .. havde sat mig for at vente med at sende til hun havde sendt hendes vare men jeg var dum nok til at sende varen før.. så jeg har aldrig fået noget fra hende .. hun har kun Flippet og svinet mig til for groft over mobil. osv.. men har øje på hende og glemmer hende ikke .. og advare også andre om hende.

Kommentér på:
KIG PROFIL OG FOTOS IGENNEM!

Annonce