KIG PROFIL OG FOTOS IGENNEM! {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har lige været på en mindre mission fordi at en fyr herinde gjorde mig og andre opmærksom på at der er en pige/fyr herinde der snyder - nok ikke den eneste. Vedkommende har åbentbart to profiler med to forskellige navne, men samme mobilnr.
Jeg gik samtlige annoncer igennem - på begge profiler. Kopierede nogle af billederne fra salgsannoncerne og zoomede ind. I baggrunden af rigtig mange af billederne kan man tydeligt se at det er taget i en forretning - det vælter rundt med mærkevarer i baggrunden, som man måske ikke bemærker medmindre man er skeptisk.
Et af billederne er sågar taget på et kontor, hvor der er masser af nye papkasser af denne vare - så vil sådan set bare videregive, at jeg synes alle bør tjekke billeder samt profil og evt søge på andre varer af samme mærke, for at se om der ligesom i dette tilfælde dukker samme tlf nr op.
Lige mht disse to profiler bliver varerne først sat til en pris mellem 1000 -2000 men sjovt nok ender ALLE varer med at koste 800 kr med denne sætning bagefter " og så har du også fået det billigt".
Så gør jer selv den tjeneste inden i handler med nogen, at tjekke alt hvad i kan om sælger. Se alle annoncer igennem og se hvad folk har skrevet og sælger!
Mvh en meget forarget Jeanette !
jan 2008
Følger: 51 Følgere: 52 Emner: 19 Svar: 134
jan 2008
jan 2008
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 40 Svar: 1.519
http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=398674
2 forskellige tasker haha
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 3 Svar: 56
Christian N - jeg er også på filter, men kun på den ene hehe Har så bare valgt at sende pigerne en pb med link og oplysninger istedet for. Synes godt nok det er synd, hvis de indbetaler penge på den konto.
Har skrevet begge navne ned, samt tlf nr, så skulle der dukke en ny profil op, så tjekker jeg mobilnr med det samme.
Og lige en ting mere - tænk lige over, hvad der er realistisk mht salg af en vare. Det er ikke realistisk at en vælger at sælge en sprit ny LV eller andet mærkevare til 800 kr. De koster flere tusinde kr normalt. Jeg ved det - har selv en Gucci taske til salg herinde. Den har kostet 4500 kr, foret er i stykker indenvendig og jeg vil ikke sælge den for 800 kr!
Så tænk tænk tænk.... :o)
/Jeanette
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 294
Kunne jeg lokke dig til at sende mig en pb med diverse links så jeg kan have dem gemt i min indbakke??
Og KÆMPE ros til dig Jeanette, fordi du gider bruge din tid på det her!! Virkelig fantastisk!! Kæmpe hjælp til alle herinde som læser tråden.
Ros til Christian som lægger links til trods for risikoen!!!
Thumbs up og respekt herfra..!
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
okt 2009
Synes at alle der nu har set og læst denne tråd bør være EKSTRA obs på personerne herinde og specielt hende/ham der er nævnt i denne tråd - evt lav en tråd hvis i støder på nogen herinde, som jeg har gjort det gør folk opmærksomme og vil man ikke fryses for udhænging kan man få sendt en pb :o)
okt 2009
link: http://baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=394957
okt 2009
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 48 Svar: 231
Det er sku da godt klart du har fundet så mange ..
Men er også blevet snydt er for jeg har oprettet en gruppe .
For os som er blevet snydt eller folk som vi vide hvem det er der er nogen svin og gør det
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 140 Svar: 330
den møg kælling, det var kun 450kr men alligevel. det da også penge..
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 48 Svar: 231
HUN Hedder LIsa v .. JO flere anmeldes der kommer på en person jo stærker er sagen .
Har et lille spørgsmål er der nogen a jer som er blevet snydt a lisa V så skriv til mig .
okt 2009
aug 2009
Følger: 77 Følgere: 76 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 554
KIG PROFIL OG FOTOS IGENNEM!