{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Vare fra udlandet - TOLD {{forumTopicSubject}}

Hvis man har bestitl noget på nettet, der skal hjem fra fx singapore. og man ved track & trace numemret kan se at det er under toldbehandling ved psotdanmark, betyder det så at der nu vil følge en regning? eller er det bare at det er i udlansdkassen smiley og hvor længe kan man så regne med der går før end man får varen? og hvis der er fortoldningsgebyr og moms man skal betale, hvrodan forregår det?

vil gerne have "rigtigt" svar på mine spørgsmål.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vare fra udlandet - TOLD
  • #1   29. okt 2009 ja, du får en told regning..
    men posten kommer med din regning, og den skal du betale inden du kan afhente pakken på posthuset..

• #3   29. okt 2009 Men når der står at den er under toldbehandling er den så det? eller er det bare fordi den lige er indkommet til fordeling fra udlandet?

• #4   29. okt 2009 så er det fordi den er..!

og langt det meste som kommer sendt uden for EU og til danmark bliver told behandlet..

• #7   29. okt 2009 Man skal også lige huske på at selve tolden ikke er ret meget, og på mange produkter er der slet ikke told på. http://vita.skat.dk se her.

Det er momsen der koster, det er 25% af det fakturerede beløb. post DK tager så 150kr i gebyr for at fortolde din vare, plus 34kr pr varelinje derover.

• #8   29. okt 2009 Det gør den desværre så rigeligt smiley 1200 kr.. øv.. så jeg må bide i det sure æble.. men det nu egetnlig helelr ikk "regningen" jeg er så træt af, mere at den så blvier forsinket, for skulle jo selvfølgelig bruge den i morgen smiley

• #9   2. nov 2009 Nå kan så lige give Margrethe G Ret. for ejg modtog min pakke fredag, uden nogen opkrævning, der var et klistermærke hvor der stod at den var toldgodkendt, og det var pga tjek den var brudt op i emballagen.. men ingen regning.. og jo den kostede jo over 1200 kr så den var berettiget ti ldet.. men dvs når der står det er ved told så det nok bare at den kommer ind af den port, og så derfra tager de nogle der skal betale.. aner det ikk, jeg ved bare jeg ingen regning fik smiley

• #11   2. nov 2009 mit er et casio ur ... og det kostede uden moms 1205.. så det var da helelr ikk fordi det var billigt.. men..

• #12   3. nov 2009 Singapore..

Kommentér på:
Vare fra udlandet - TOLD

Annonce