2.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

b c
b c
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344

Ski størrelser?? Ski størrelser??

Jeg tænkte på om nogle herinde kunne hjælpe mig, da jeg sidder og kigger på ski.
Hvad har i af erfaringer og sådan.

jeg er 174 høj, og normal af bgyning,m hvilket nok ikke har noget at sige..
Men jeg har nogle i tankerne som er 170 lange, men ved ikke.

Kan i guide mig..

På forhånd tka Bjarnne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ski størrelser??
  • bine87
    bine87 Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
    #1   4. nov 2009 Mit råd er at du tager ned i en sports forretning de har meget mere styr på det end nogen af os smiley

• #2   4. nov 2009 kommer jo an på hvilke ski du køber. Om det er en pisteski eller offpisteski. Hvis du vælger en pisteski så et sted mellem hagen og næsen. Jeg har et par i 170 og så i år har jeg købt et par der er lidt kortere til at gøgle lidt rundt på.

• #3   4. nov 2009 men ja, det er rigtigt at det kommer an på hvilken type ski du vælger..

Hvis er til park og twintip så er det godt at starte med nogle lidt korte nogen.. omkring 165 til dig.. Hvis pisteski så ville jeg vælge nogle på omkring 170..

jeg har et par twintip til salg fra sidste år smiley

Rossignol Scratch Bling

• #4   4. nov 2009 Jeg er forholdsvis nybegynder ... Og jeg skal bruge dem til at kører ned ad en bakken, og dreje lidt og sådan smiley - ganske normalt stå på ski ...

Frederik hvad er det du har

• #5   4. nov 2009 okay,,

Men mine er Twintip.. Gode hvis man vil køre lidt park.. men er en ski du sagtens kan bruge overalt.. jeg kan levere hvis du bor på sjælland?

• #6   4. nov 2009 jamen kommer helt helt an på længde og pris og sådan

• #7   4. nov 2009 (link fjernet)

Sådan ser den ud, skriv hvis linket ikke virker..
    Men den er vidst 174 og med Scratch bindinger..
    De er slidte ovenpå, men er blev vokset 2-3 gange om året..

du kan få dem for 1800

• #8   4. nov 2009 Dynastar troublemaker!!

• #9   4. nov 2009 beklager bliver for lange så frederik

• #10   4. nov 2009 Det kommer an på hvordan man vil ha' det smiley

• #11   4. nov 2009 haha ja, men må vel hellere lytte til hvad folk anbefaler

• #12   4. nov 2009 tja smiley
    Men hvis ikke du har stået ret meget, vil jeg også anbefale nogle på omkring 165cm

• #13   4. nov 2009 Nu skal i jo ikke prøve at sælge manden noget han ikke kan bruge eller han ikker bliver glad for. Når han siger han er nybegynder, og bare skal bruge et par ski til at komme ned ad en bakke med, så kan man jo tænke sig til at han ikke har meget erfaring. Når man starter på ski køber man jo ikke et par tt´er og starter i parken. Mit forslag vil være at du lejer ski indtil du ved hvilken skitype du vil have. Der er flere typer ski. Det er ikke bare et par brædder hvor den eneste forskel er mærket eller prisen. der er moget stor forskel. Der er en alm. pisteski som f.eks. kan være en racecarver eller all mountain. Så er der jo div. offpisteski som f.eks. twintip ski som Frederik L snakker om. De bruges som regel i offpisten eller parken, men der fåes også nogle som gør sig godt på pisten. Hvis du går ind i en skibutik og siger du er nybegynder får du som regel en blød racecarver der er lidt kortere end den skal være.

• #14   5. nov 2009 Okay og hvad er lidt kortere end den skal være, og hvad vil du mene den skal være da?

• #15   5. nov 2009 Jamen hvis du vil leje, så tag nogle på 150 eller sådan noget, og hvis du vil eje så kan du godt tage et par i 160.Når man ikke har så meget erfaring kører man aldrig full speed alligevel, så skidt med at de er lidt for korte. dvs. de bliver lidt nemmere og sjovere at køre på. Hvis du køber et par så køb dem lidt længere, da du højst sansyneligt udvikler dit skiløb og får mere fart på. Så vil de længere ski være bedre da de ikke vil blive så ustabile, som hvis de var for korte. Men hvis du spørger mig, så synes jeg du skal leje nogle. Og hvis du mener du kan lidt mere end skiene kan, så går du bare ned i butikken og bytter dem til et par der er "bedre" derfor er det godt at leje på destinationen og ikke i dk.

Kommentér på:
Ski størrelser??

Annonce