802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Meget træt af naboen! hjælp! Meget træt af naboen! hjælp!

Ja, som sagt er jeg meget træt af min nabo, der er fest derinde næsten hver dag, og er der ikke fest, så ser han film, det skal lige siges han har en kæmpe hjemme biograf, det kunne forstås hvis det bare var i weekenderne, men i hverdagene når man skal tidligt op er det sgu lidt træls at kunne høre hvad musik eller film der bliver spillet, igennem 2 tykke beton vægge, har prøvet mange gange at banke på og be om at der bliver skruet ned, og det bliver der også, i 5 minutter, og er ved at være godt træt af det. vil ringe til bolig forreningen imorgen, men tror i det vil hjælpe? eller er der andre forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget træt af naboen! hjælp!
  • #1   6. nov 2009 det er bare en klage, i lejeloven er der angivet at man max må larme til kl 22 hvis ikke andet er angivet i lejekontrakten og mange gange er der angivet meget tidligere tidspunkt

• #2   6. nov 2009 Ja det hjælper at ringe til boligselskabet, evt. gå fra dør til dør hos naboerne (hvis i er flere) og få dem til at skrive under på en klage...

Hvis dette slår fejl, så gå ned i søsterne grene, skaf nogle papir poser og find nogle varme nylavede hundelorte, kom dem i en af papirposerne, læg den på hans måtte, sæt ild til den og ring på dørklokken - så skal han nok forstå en hentydning, ellers bliv ved igen og igen og igen smiley

• #3   6. nov 2009 bare gør som mig og gå ned i bunden af opgangen eller i kælderen og find hans forsikringer og tag dem de er typisk på 25 amp. smiley det er self ikke helt lovlig men det er bare payback smiley

• #4   6. nov 2009 Well, ringer til bolig forreningen imorgen, men god ide med hundelortne smiley kan desværre ikke nap hans sikringer, da det er række huse hehe smiley

• #5   6. nov 2009 Badekar...

Det er ALTID en god idé med de hundelorte i papirposer smiley

• Olsen
    Olsen Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 27
    #6   6. nov 2009 Kim L - haha, det der trick troede jeg at jeg ved den eneste der kendte til

Kommentér på:
Meget træt af naboen! hjælp!

Annonce