749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

lige en lille rund spørger. hjælp? lige en lille rund spørger. hjælp?

hej ved ikke lige om det er det rigtige forum jeg spørger i men nu prøver jeg.

kender i det der når man skære kød på et spækbræt og så løber saften altid ud over kanten og man skal tørre op med papir og sådan selvom der er en rille i spækbrettet?? og syntes selv det er skide belastende nemlig og har nemlig en lille ide til hvordan man kan komme det til livs men gidder jo ikke sætte alt muligt igang hvis det ligesom ikke er et problem der ude smiley

helst lidt seriøst tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige en lille rund spørger. hjælp?
  • #1   12. nov 2009 tja men syntes nu alligevel ikke helt man slipper for saft ud over det hele hvis man skær en ordentlig 3 kilos flæskestej

• #2   12. nov 2009 arrrrr
    tror nu næppe der er marked for det..

• #3   12. nov 2009 Vi har et spækbrædt hvor saften løber ned gemmen rillerne ned i en lille kugle formet skål, altså stadig i spækbrædet

• #4   12. nov 2009 tja kender jeg nu godt da jeg er slagter/delikatesse medarbejder....

løsninger er at ligge papir ude i kanten, så når det løber ned at ryger det ned på papiret.... også er det lige til at smide ud bagefter....

• #5   12. nov 2009 Anders S
    du ved jo ikke engang hvad min ide går ud på jo.. og nogen gange er det de mærkeligeste ting som bliver et hit

• #6   12. nov 2009 Sabine B
    jo men ville det ikke være dejligt at slippe for alt det papir?

• #7   12. nov 2009 kasper, måske, men tivler på der findes mange nemmer måder, med midnre man laver et afløb i spækbrattet der føre direkte ned til risten i gulvet....

• #8   12. nov 2009 Sabine B

der findes bestemt ikke nogen nem måde men jeg kan gøre det meget nemmere

• #9   12. nov 2009 hvordan?

• #10   12. nov 2009 det siger jeg ikke

• #11   12. nov 2009 Hate it og det sker bare ALTID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #12   12. nov 2009 Kasper, jamen så hjælper det jo lige fedt... kan jeg jo ligeså godt bruge papiret... dejligt nem løsning....

• #13   12. nov 2009 ville jo bare høre om i kender problemet og om det er irriterende?
    gidder jo ikke afsløre det i nu hvis nu der er en der llige pludselig får den samme ide

• #14   12. nov 2009 hm... den aller nemmeste løsning er selv os at vi en gang om mådnen skære, hakker, steger og alt det der til resten af mådnen, også ompakker vi det bare....så skal der kun kødsafter osv på skærebrættet en gang om mådnen.... ompaknings kød er jo det store hit for tiden... :S

spøj til side....

kan nu ikke se iden i denne indlæg hvis du alligevel ikke vil fortælle din såkalde geniale ide til andre....

• #15   12. nov 2009 kan vi jo ikke fortælle om det er godt eller dårligt....

• #16   13. nov 2009 Sabine B
    Det er vel rat simpelt! Kasper spørger om der er et behov for en ide han har fået, og er behovet der, så vil han gå videre og sælge den...
    Hvor svært er det lige at forstå?

Keep up the good work Kasper, for du har fat i noget hvis du har en løsning ;D

• #17   13. nov 2009 nemlig Mr. google smiley

• #18   13. nov 2009 jamen fair nok så.... tvivler på jeg vil vælge en anden løsning, for så stort et problem synes jeg heller ik det er, papiret eller en klud er en ganske fin og nem måde for os. det tager få sek, og bliver ik meget letter.

Der er ihverflad mange andre ting jeg heller ville have en god løsning på....

• #19   13. nov 2009 Sabine B
    Når behovet er latent, så kan du ik udtale dig om hva du vil og ik vil... For du kan nemlig alligevel ik give et objektivt modargument.
    Og hvorfor plage sådan, synes da det er nice at Kasper har en løsning, som kan sælges...

• #21   13. nov 2009 Claus F
    det var også en måde men ikke lige den jeg har i tankerne.

• #22   13. nov 2009 Siger bare at jeg tvivler på jeg eller de fleste slagterrier ville udskifte deres skærebræder pt for noget andet da problemet ikke er så stort. Vi har jo ikke engang små riller eller ligne i vores spækbrætter....de er jo bare helt flade....

men da fint han har fået en ide. godt for ham, og held og lykke med at få det ud i verden så.... andet kan jeg jo ikke sige....

jeg ville nu heller fortrække et automatisk rengering system....

• #23   13. nov 2009 Sabine
    Ja se nu lyder det ik til at du er god til ordet segmentere din målgruppe... Men tvivler os på at slagterier er Kaspers reelle målgruppe, så det er lige meget...

• #24   14. nov 2009 det har du ret i, ved ik hvad segmentere betyder...

synes da bare det er øv hvis det så aldrig kommer ud på market, at man så ikke engang får at vide hvad iden er... og ku jo være godt med lidt ris og ros for det, fra folk der arbejder fx meget med kød, hvis der sgu være forbedringer i det.... men håber jeg da bare han har andre til at vudere så...

• #25   14. nov 2009 Sabine
    Men hvis du ik ved hva segmentering betyder, så kan du vel heller ik sidde som slagter og klage... For du er slet ik en del af det segment/målgruppe for sådan et produkt. Og i og med at du er udenfor målgruppen, så er dit behov eller fordom over for produktet jo ik brugbart...

Om det så kommer i handlen eller ej må tiden vise, men forstår da godt Kasper ik gider og dele ud af sine ideer, da de bare bliver stjålet af uintelligente og ideløse mennesker!

• #26   15. nov 2009 jeg klager heller ikke. jeg siger bare at jeg har mine tvivl om hvor populært det vil være, da jeg personligt og også fra andres sider ved at det er ikke noget folk synes er så stort et problem. selvføgelig er det irreterene nolge gange når man åbner en pose med oksesmåkød og det bløder alle vegne, men det tager jo ik 10 sek at tage noget papir også er det væk, hvor imod en fansi skærebræt måske vil være besværligt at gøre rendt.... jeg tænker bare, at hvis det fx er noget med nolge riste af en slaks, så er det jo fx en skål hvor blodet er rendt ned i man så skal hen og rengøre, og tømme osv. og det ville jeg ihvefald ik synes var letter. men hvis det os er taget højde for rengøring af det, hygiejne osv, jamen så er iden da nok god nok....

• #27   15. nov 2009 og bare fordi jeg ikke er den store kloge ordbog inde for de fine ord, har jeg da stadig ret til at sige min mening... så hold da kæft med det, bare fordi man ikke forstår alle ord i denne verden, behøver man jo ikke være fuldstændig hjernedød....

Kommentér på:
lige en lille rund spørger. hjælp?

Annonce