Spørgeskema ang. scanner! {{forumTopicSubject}}
Hej BB
Jeg er igang med et innovationsprojekt på min HHX uddannelse. Vi har fået tilopgave, at finde på et produkt og derefter udarbejde alverdens ting til det.
Deriblandt, kunne jeg godt tænke mig at lave et lille "spørgeskema", for at høre lidt om jeres meninger og vaner.
Jeg vil gerne have i skriver RIGTIG alder og køn. Også gerne hvad i beskæfiger jer med i dagligdagen, job/uddanelse.
1. Bruger i scannere?
2. Hvis ja, hvor tit?
3. Hvad bruger i den til?
4. Synes i den er upraktisk (størrelse osv.)?
5. Ville i synes det var en fordel, hvis den var indbygget i en computer (primært for A4 papir og evt. mindre)
6. Ville det få jer til at bruge en scanner oftere, hvis den var indbygget i jeres computer?
7. Tror i den ville kunne gøre en scanner mere anvendelig og populær og evt. erstatte noget af det fax'en gør i dag?
8. Hvad ville i give ekstra for en computer, hvis der var indbygget scanner?
På forhånd mange tak - Forventer seriøse besvarelser!
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 362
2. Hvis ja, hvor tit? Ikke særlig tit
3. Hvad bruger i den til? Scanne billeder ind
4. Synes i den er upraktisk (størrelse osv.)? Ja
5. Ville i synes det var en fordel, hvis den var indbygget i en computer (primært for A4 papir og evt. mindre) Både og - det vil jo kræve en større com (har en bærbar, så det ville ikke være så praktisk)
6. Ville det få jer til at bruge en scanner oftere, hvis den var indbygget i jeres computer? Det tror ikke ikke
7. Tror i den ville kunne gøre en scanner mere anvendelig og populær og evt. erstatte noget af det fax'en gør i dag? Måske...
8. Hvad ville i give ekstra for en computer, hvis der var indbygget scanner? Ikke meget, men selvfølgelig vil den koste mere. Jeg bruger den dog ikke tit nok til at jeg ville gå efter sådan en maskine.
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 362
Kvinde, 29 år. Uddannet SSS, læser på HF
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Intentionerne er gode nok, jeg tror bare ikke liiiiige at faxen er verdens bedste sammenlignings grundlag, efter som den stort set er uddød her i vesten. Scan to email har været brugt i efterhånden mange år og virker upåklageligt.
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Alder: 26
1. Bruger i scannere?
Ja
2. Hvis ja, hvor tit?
Ugentligt
3. Hvad bruger i den til?
Scan to email.
4. Synes i den er upraktisk (størrelse osv.)?
Nej
5. Ville i synes det var en fordel, hvis den var indbygget i en computer (primært for A4 papir og evt. mindre)
Ja og nej. Hvis pc`ens størrelse, pris, vægt og strømforbrug forblev uændret så ville det være fint. Men det er jo utopi
6. Ville det få jer til at bruge en scanner oftere, hvis den var indbygget i jeres computer?
Tvivlsomt. Men måske
7. Tror i den ville kunne gøre en scanner mere anvendelig og populær og evt. erstatte noget af det fax'en gør i dag?
Nej. Scanner teknologi er jo ikke just ny, og fax`en er så godt som uddød. Scannere kan leveres i alle størrelser og former, og findes i helt almindelige standard printere. Så nej
8. Hvad ville i give ekstra for en computer, hvis der var indbygget scanner?
0 kr
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 739
1. Bruger i scannere? ja
2. Hvis ja, hvor tit? en gang om ugen
3. Hvad bruger i den til? ABBYY FineReader er Intelligent OCR-software til fagfolk til oprettelse af filer, der kan redigeres og søges i fra scannede dokumenter,
4. Synes i den er upraktisk (størrelse osv.)? nej har en canoscan lide 100
5. Ville i synes det var en fordel, hvis den var indbygget i en computer (primært for A4 papir og evt. mindre) nej
6. Ville det få jer til at bruge en scanner oftere, hvis den var indbygget i jeres computer? nej
7. Tror i den ville kunne gøre en scanner mere anvendelig og populær og evt. erstatte noget af det fax'en gør i dag? nej
8. Hvad ville i give ekstra for en computer, hvis der var indbygget scanner? 0,00
På forhånd mange tak - Forventer seriøse besvarelser
Spørgeskema ang. scanner!