{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

sys det er svineri :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt noget mærkevare sminke af en pige herinde til 1000kr...da j kom hjem til min mor for at vise hende det make up jeg havde købt kiggede hun på det og sagde at det var alt alt for gammelt og det var lige til at smide ud....noget at sminket var allerede udløbet i år 2000 smiley
Min mor er kosmetolog, og sagde at gammelt sminke skal man ikke bruge, da det kan give bumser, eksem og díverse andre hudproblemer...så hun ville råde mig smide det ud... sys fandme det er svineri at hun har ku tillade sig sælge noget sminke som er alt alt for gammelt, og er til at smide ud.
Og når j skriver til hende vil hun ikke svare mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sys det er svineri :-(
  • #1   23. jul 2007 Var det brugt makeup?

    Hmm, kan ikke anbefale at købe brugt makeup. Det må din mor som kosmetolog da også kunne fortælle?
    Pyha, med ting man kan erhverve sig hvis man bruger fremmede menneskers makeup *G*

    men øv hvor er det ærgeligt.
    Der burde KLART strammes op herinde på handler.


  • #2   23. jul 2007 Du har vel hendes adresse.. hvis jeg var dig havde jeg stillet op i vedkommendes dør, uanset hvor langt jeg havde og kræve det, evt tag din kæreste eller lignende med...

  • #3   23. jul 2007 Meget af sminket var nyt, men udløbsdatoen var udløbet for længst... og skal lige siges hun kom med det over til mig, men j vidste ik der var noget udløbs dato på sminke... så havde ik undersøgt det, da j betalte hende pengene...men hun har selv arbejdet i Matas, så hun burde vide at man ik kan bruge gammelt sminke...

  • #4   5. aug 2007 få pengene tilbage

Kommentér på:
sys det er svineri :-(

Annonce