{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kur
  • #1   24. nov 2009 hvis nu man ikk har så meget tid til at lave ordentlig mad og dyrke så meget motion.

• #2   24. nov 2009 Spise mindre

• #3   24. nov 2009 Louse S - så laver man noget nemt sundt mad, og motionere stadig.

Eller du kan jo også bare vælge at sulte dig selv - men det har du måske heller ikke tid til ?

• #4   24. nov 2009 Mener du en kur hvor du taber dig, eller en krudt kur?

• #5   24. nov 2009 Louise skal være stuhr og pumpet.

Glem det, vægttab kommer ikke af ingen ting, læg din kost om og motioner mere.

• #6   24. nov 2009 jeg forstår ikke hvordan man som 17 årig kan have så travlt man ikke har tid til at motionere og spise sundt:S så mange ting kan man da ikke have gang i som 17 årig:S
    det handler bar om prioritering, og så er mit skud bar ren dovenskab fra din side af, og så ville det jo være nemt med en kur der ville virke..
    ligegyldig hvilken kur du vælger skal du motionere for at det egentlig giver nogen virkning, samt spise sundt og ordentligt. så en kur i dit tilfælde ville være penge lig ud af vinduet. (nu når du ikke har "tid")

nu ved jeg ikke hvad du laver til hverdag, men hvis man virkelig ønsker en pæn krop så kan man altid finde tid til at træne, min hverdag lyder sådan her:

skole fra 8 til 15.30 alle dag, hjem og få lidt mad, op at træne, op at handle ind, hjem og lave mad, ud at gå med hunden, være sammen med kæresten og stadig komme i seng i ordentlig tid.

ja jeg har ikke ret meget fritid, og der mange gange jeg siger nej til at tage med vennerne ud og lave noget fordi jeg skal træne, men jeg ønsker det så meget, og så kan det godt lade sig gøre !

i mine ører er det der ren dovenskab

• #7   24. nov 2009 så hvad jeg prøver at nå frem til er:

den bedste kur er en ordentlig kost sammensætning og en god portion vilje til at motionere !

• #8   24. nov 2009 skal begynde i ny mesterlære her snart og skal også flytte, jeg spiser da sundt og er en del ude, men synes ikke det giver nok.

• #9   25. nov 2009 skal sgu ikke have steroider.

• #10   25. nov 2009 hvor meget har du tabt af kuren?

• #11   25. nov 2009 Lea kan så fortælle dig det er væske du har tabt smiley

Udover det, så er det hjernedødt at prøve suppe kur og alle mulige andre kure. Det eneste der hjælper til varigt vægttab, er kost i de rigtige mængder eventuelt suppleret med motion.

Folk er forhippet med usundt kost. Du kan blive fed på agurker. Det er et spørgsmål om energi -> kalorier. Forbrænder din krop ikke nok i forhold til hvad du putter i munden, så tager du på - du tager fedt på. Hermed ikke sagt, at usundt kost er vejen frem, men man skal bare vide at sund kost også kan medføre fedme.

• #12   25. nov 2009 Bliv veganer - så ryger kiloerne af og man slipper for sygdomme og allergier smiley Det funker smiley

Maden tar ingen tid at lave, da det drejer sig om frugt og grønt. Og drop ting som light produkter, sodavand, slik og øvrig fastfood

• #14   25. nov 2009 Claus F : så længe man sørger for at få B12 og kalk så er man dækket ind smiley Bladgrøn salat dækker kalk, og ellers er der kosttilskud smiley Og så kan man spise uafskallet sesamfrø - de er proppet med kalk smiley

B12 kan man få i pillerform smiley En smart ting er så også at få lavet helbredstjek ved lægen 1 gang om året, for netop at se om man er godt dækket ind smiley

• #16   25. nov 2009 Claus F : Protein kan fås i mange retter, ikke kun igennem bælgfrugter smiley

Rosiner, soya, ærter, nødder, knækbrød og abrikoser er blandt andet noget af det, der indeholder proteiner.

Udskifter man mellemmåltider, med nødder et par gange om dagen, bliver man godt dækket ind. Mandler indeholder 20,5 g protein, hvor det er anbefalet at kvinder får omkring 45 g om dagen. Soya bliver brugt af vaganer og vegetarer til rigtig meget madlavning, og hvis man vælger at købe tørrede soyabønner til f.eks salat eller madlavning, har man dækket 35,8 g med dem.

http://www.vegetarforening.dk/omveg/detaljer/protein.htm

Så længe man spiser varieret grønt og frugt, er chancerne for at blive fejlernæret meget små. Og om man er i tvivl - så er et sundhedstjek hvor alle værdier bliver tjekket, som sagt, en god idé ca 1 gang om året smiley

• #18   25. nov 2009 Claus F : haha - ja så jeg havde skrevet de to med, det var en fejl smiley

Ja vi guffer nødder her i huset ihvert fald. Vi køber blandninger i større poser, med mandler, hasselnødder, valnødder osv. De fungerer godt som mellemmåltid, da de jo mætter godt.. smiley

• #20   25. nov 2009 Claus F : Kan ikke skade at prøve det ihvert fald smiley

• #22   25. nov 2009 Lea: og når du så finder ud af, at du har sultede dig lidt for meget og måske nær døden så finder du forhåbentlig ud af, at det ville være en god idé at begynde og spise normalt igen. Efter meget kort tid, finder du af gode grunde ud af hvor hurtigt du tage de kilo på igen og får dermed et dobbelt huk i face - demotiverende.

Kommentér på:
kur

Annonce