{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apple bøsser
  • morten b
    morten b Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 47
    #1   25. nov 2009 totalt latterligt

• #2   25. nov 2009 Jeg synes den virksomhed dummer sig gang på gang. Og det er ikke bare sådan nogle "ups" de laver det er sådan noget hvor man tænker hvordan fuck kan de komme til at gøre det på den måde som sådan en stor virksomhed ?

• #3   25. nov 2009 Nu må galskaben fandme stoppe !

• #4   25. nov 2009 jeg tror kun det vil ske i USA. jeg er glad Apple bruger og har slet ikk haft nogen form for problemer med dem. så ja APPLE ER STADIG GUD!

• #5   25. nov 2009 så må man jo bare lade være med at ryge thats it..

• #6   25. nov 2009 Pedersen -> Det sker desværre også herhjemme. Har læst om folk der også oplever at Apple er nogle idioter når det gælder garanti og kan endda se at der også er en der nævner det i kommentarene til nyheden

Bo L -> Nu læser jeg ikke historien som at der var overfyldt af aske osv i computeren men at: "de viste rester af tobaksrøg". Virkeligheden kan selvf. godt være en anden, men mobilsiden plejer at have hold i det de skriver.

• #7   25. nov 2009 Razz B - Har haft en iPhone.

• #8   25. nov 2009 .. og lad nu være med at komme med den typisk fan boy smøre om at "det bare virker" og at "der aldrig er noget i vejen med en mac" osv .. det er noget fis!

• #9   25. nov 2009 Old news, men forstår nu godt apple. Selvom det eneste jeg har fra dem er en iPhone, så kan jeg sku godt forstå det. Der er godt nok mange computere, mus og tastature der er mega klamme af nikotin. Så længe det kan være sundhedsskadeligt for dem der skal pille ved det, så synes jeg det er OK at de ikke gør det.

• #10   25. nov 2009 Apple laver sygt gode produkter, de forstår at kombinere funktionalitet og design på en måde der overskrider alle grænser.
    Jeg ville så meget hellere have en macbook end en windows computer, windows sutter så meget røv, ustabilt og elendigt interface, åndsvage fejl og mangler som man skal døje med gang på gang.

Apple er toppen, men koster desværre derefter.

• #11   25. nov 2009 Razz b. jeg ejer en mac, 3 ipods og noget tibehør til mac smiley

• #12   25. nov 2009 Twisted ! -> det er jo løgn. windows er jo ikke fulde af fejl og det er heller ikke ustabilt. og det må være i osx der er mangler eftersom alting bliver lavet til windows, altså mangler du programmer osv til macosx og spil osv osv.

• #13   25. nov 2009 Jeg har lige fået en iMac 27" i5 idag, og det tegner lovende. Det er så min første Mac nogensinde. Dog er jeg ikke helt tilfreds med det børne tastatur som fulgte med, ellers virker det sg til at være fedt nok. Skærmen er monster fed. Musen vænner man sig hurtig til selvom det er med multitouch,

• #14   25. nov 2009 APPLE ER GUUUUD !!!!!!! fat det

• #15   25. nov 2009 JO winows ar utroligt mange fejl som ikk burde være der. ja du har ret stort set alt er lavet til windows men hvis du tjekker Apple´s hjemmeside igennem så kan man faktisk finde rigtigt mange programmer og spil til mac. så kom ikk her og sig at der overhovedet ikk bliver lavet noget til mac..

• #16   25. nov 2009 hvorfor er de bøsser bare fordi de ikk vil lave en computer ?

• #17   25. nov 2009 Dalle J: Mine windows programmer fucker konstant op, vista er NOGET FUCKING FORPULET USTABILT LÅRD! Og word er elendigt at bruge, virkelig fucking elendigt, jeg hader at lave opgaver på min computer, det tager en krig. Messenger fryser konstant (sammen med resten af systemet) og så synes jeg generelt at windows's programmer er umulige at gennemskue, virkelig rodet interface.
    Så er der også lige min microsoft xbox360 som har præg af det samme, larmer af h til, dårligt udført osv. Og så RRoD fx, en typisk microsoft fejl fordi det bare skal lanceres så hurtigt som muligt

• #18   25. nov 2009 jeppe E - super argument, du er passer godt til apples verden!

Pedersen - Nej det siger jeg heller ikke, mem de fleste ting bliver lavet til windows og ALTERNATIVERNE bliver lavet til mac. Og der er også fejl i Apples produkter ligeså vel som der er fejl i Windows. Der er jo langt flere der bruger windows en osx og derfor bliver der også fundet flere fejl. Men prøv blot windows 7, det kører satme godt. Se nu bare iPhonen. Den er der allerede kommet flere større virusser til og det jo udelukkende pga der er så mange der bruger den og den er så populær. Det viser jo bare at apple ikke er bedre til den slags end microsoft, men at det bare først er blevet set nu da windows har været så meget mere populær end osx har været.

• #19   25. nov 2009 Bo L - Ja det er det jeg mener. Synes det er tit det er sådan med Apple

I kan jo også lige læse dette:

http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=10104

• #20   25. nov 2009 Dalle J: Nu lawler jeg lige lidt på dig, siger du at apple har ligeså mange fejl i deres styresystem som windows, men at de bare ikke bliver fundet fordi der er så få der bruge mac? LoL, tror sgu der er nok der bruger mac til at det bliver gennemrodet rimelig hurtigt smiley

Det er ikke for sjov at designere, animatorer og andre professionelle it folk bruger apple ^^

• #21   25. nov 2009 Twistet. det er nemlig fuldstændig rigtigt. de store danske IT virksomheder bruger nemlig også Mac er det er der en grund til. nemlig >drift sikkerhed<..

• #22   25. nov 2009 Apple er Design, funtionalitet og helt igennem utroligt, dog fortrækker jeg windows som styresystem, men hvis det stod til mig var alt hjemme ved med fra apple. Elsker det, det er ligesom Icemat og steel series, design og funtionalitet i et. Elsker sådan noget, skal være stilrent..

• #23   25. nov 2009 Ne jdet siger jeg ikke. Men der er jo ingen der vil udvilke vira osv til et styresystem der ikke bliver brugt af så mange. De vil jo få langt mere ud af at udvikle vira og finde sikkerheds huller til det der rent faktisk bliver brugt af folk smiley

Og det kan godt være der er designere osv der bruger apple. Men der er altså VÆSENTLIGT flere it prof der bruger en alm pc end en apple.

Og jeg ved ikke hvor i har den ide fra at de store danske virksomehder bruger apple systmer. Det kan de ihvertfald ikke gøre som primær system, da apple system slet ikke er komplet nok til at ville kunne føde en virksomhed som stand alone

• #24   25. nov 2009 Hold da kæft et LORTE argument

"Argumentet var, at nikotin og tjære fremgår på listen over sundhedsskadelige stoffer, og den helbredsrisiko ville Apple ikke udsætte sine medarbejdere for."

Kunne forstå, hvis det faktisk havde noget at gøre med, at computeren gik istykker af det, men de reppererer jo computerne anyways? Hvis de for penge vil de dog gerne udsætte deres medarbejdere for "sundhedsskadelige stoffer" ?

• #25   25. nov 2009 Razz B - Og du er en typisk apple fanboy der ikke kommer med en skid argumenter for en noget som helst, men sikkert bare siger "Apple er gud"

• #26   25. nov 2009 Og btw må give jer ret i at vista er noget være hundelort. Men windows 7 er altså en helt anden sag.

• #27   25. nov 2009 Nu snakker jeg ikke vira, jeg snakker almene fejl og mangler.

Hver evig eneste gang du ser noget i fjernsynet fra store film fx hvor de redigere et eller andet, APPLE. Men ja, der er flere der bruger windows fordi det er det mest almene, men de store og helt professionelle bruger apple, den holder stortset hver gang.,

Anyways, jeg vil se mit et afsnit south park (som også er lavet på en mac) og lægge mig til at sove, godnat og tak for diskussionen ^^

• #28   25. nov 2009 hvorfor overhovedet købe noget af det opreklameret lort

• Insider .
    Insider . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #29   25. nov 2009 Haterz.

• #30   26. nov 2009 Baboom's haj !:
    Bruger vista business og det er altid fuldt opdateret.
    Brugte det bare som eksempel da jeg synes de lancerer deres lort alt for tidligt når der er for mange dumme fejl i.
    Jeg er ikke vandt til mac, har altid brugt windows.

• #31   26. nov 2009 hans H jeg sagde større danske >IT< virksomheder..

• #32   27. nov 2009 også blev pedersen sq stille.. smiley

• #33   27. nov 2009 ! ! P E D E R S E N !
    Der er ikke ret mange firmaer der bruger mac, det er minnimalt så mange der er. Hvad for dig til at sige det?
    Arbejder du måske inden for IT(verdenen)
    Eller er det bare for at komme med en påstand?
    Har du nogen facts og beviser?

• #34   27. nov 2009 der er sku ingen større virksomheder der bruger mac. dem der gør, er mindre virksomheder og typisk reklame bureauer. selvom mange reklame bureauer bruger PC...

• #35   27. nov 2009 Haha, svin nu lige apple i stedet for bare at køre i det ene spor omkring de større virksomheder.

Og jer der kalder mac et børnehave styresystem, hvem var det lige der opfandt det grafiske interface hvor man kan klikke på skærmen med musen? Det som blev svinet til da det udkom, men vi alle bruger i dag..? Apple.

• #36   27. nov 2009 hans H: De er de jo nødt til da der er mange windows programmer der ikke er kompatible med mac systemet. Det siger ikke en skid.

Og nej windows har ikke lavet det en skid bedre, har et par venner der har macbooks, det er helt sygt så godt man kan styre den når man lige kender systemet.

• #37   27. nov 2009 hans H: Microsoft kom først og havde derfor højest sandsynligt flest penge til marketing i starten.

Jeg synes det er langt mere indlysende, windows er virkelig noget rod.
    Det har jeg sgu aldrig sagt, selvfølgelig er der fejl men i forhold til windows så er det sgu minimalt. Så lille en markeds andel? Ehm, de har satan hakme et stort salg i dag.

Holdbarheden kender jeg ikke det store til, men dem jeg kender der har en mac kan godt finde ud af at mishandle den, og der har sgu ikke været noget.

Den skal bare jailbreakes smiley

Jeg synes personligt det er møj bedre, bliver virkelig stresset af de microsoft produkter jeg har.

• #38   27. nov 2009 Naa, har du sgu nok ret i vi ikke gør.

Det kender jeg så intet til det du lige nævnte der.

• #39   27. nov 2009 Jep, har ikke stødt på det.

• #40   27. nov 2009 Baboom's haj !: Nej? Windows var sgu'da først fremme med deres dos?

Ja, fordi jeg for det første kan få divese hp elitebooks til omkring 45% af nyprisen. Og fordi alle bruger det på min uddannelse, og der er nogen programmer vi bruger der ikke er kompatible med mac.

Spil? Det er ikke det en computer skal bruges til, find noget fornuftigt at bruge din fritid på.

Ehm? Mac kræver da mindre system end windows gør? Sådan var det ihvertfald for nogen år tilbage.
    Ellers så underbyg lige din påstand.

• #41   27. nov 2009 jeg kan nævne et eks. min onkel arbejder med IT i et stort firma. og de bruger udelukkende mac´s. og ja en pc skal ikk bruges til at spille på og det er heller ikk det vi diskutere mac ER den bedste computer til at arbejde på. det eneste problem jeg har oplevet med det plastik du nævner (ikk på min egen) men der var det slid plastik der er på indersiden og det var på en 4 år gammel mac så jeg vil sige at det er noget flop du kommer ud med der.

• #42   27. nov 2009 kan ikk huske navnet da jeg ikk snakker utroligt meget med min onkel.

de første 6 måneder? jeg har haft min i 8måneder og der har da ikk været nogen form for problemer med den.

men jeg kommentere bare fordi at jeg syndes det er en mærkelig ting at kalde dem som har mac for bøsser? og nu har pressen det jo også med at overdrive en del i deres artikler ikk.

mac er for dem der har råd til det er vil vis sig frem. også er det super at arbejde på (som jeg bruger computer til).

• #43   27. nov 2009 mac OG windows er gode på hver sit punkt. thats it! og der er nogle der mener mac er bedst(mig) også er der dem som syndes windows er bedst og sådan vil det altid være indtil windows og apple finder sammen hvis de gør det? jeg ville glæde mig til og se et blandet produkt jeg tror det vil fungere ;D

• #44   27. nov 2009 ja jeg kan kan også brænde en oplader med en lighter og lave to pletter med puder på min mac. altså alle de billeder viser enten at de smider med deres mac´s eller keder sig? de beviser intet det der. og kan da slet ikk ligge til kende at mac´s produkter kommer til at se sådan ud.

• #45   27. nov 2009 JA jeg har kigget på link. og JA jeg er en fanboy eller mac menneske?

• #46   27. nov 2009 ja. de er af bedre kvalitet og de har minimale problemer. dog er jeg træt af at jeg ikk kan spille left for dead 2 på min mac. smiley

• #47   27. nov 2009 ja det er rigtigt hvis man køber en pc til samme pris så for man en fed pc. men har altid kunnet li mac for deres design og nu hvor jeg har pengene så er det intet problem at fortsætte med Apple´s produkter. men jeg overvejer at skaffe en pc bare til at spille på og ikk andet smiley

• #48   27. nov 2009 det bliver godt nok en længere diskution det her smiley

Hvis man skla prøve at se objektivt på det så vil jeg sige :

Mac udnytter hardwaren langt bedre end PC, de køre super stabilt, og er rigtig gode til grafisk arbejde. Det er let at installeret og slette programmer, alt er lige til sådan set. Desværre er det også et meget lukket system, man kan ikke så meget som man kan på en pc. Samtidig koster de kassen, prisen er helt hen i vejret, kontra hvad man får for prisen. De går meget op design, og når man gør det så ender det også med flere problemer med cabinettet, hvad enten det er på stationær eller laptop.

En PC derimod er nemmere at opgradere, system er lettere at tilpasse til sine egne behov, samt de koster ingen ting i forhold til mac.
    PC´en er desuden kompatibel med "hverdagens" brug af en computer. Dvs spil, programmer osv. PC er bare standarden.

Jeg har selv PC, men må indrømme at jeg gerne ville have en mac. Har siddet og arbejdet ved en mac, og den har mange lækre egenskaber, fx med touch paddet, som gør det fedt at arbejde med den.
    Jeg har dog ikke lyst til at bruge så mange penge på en computer!

Hvis en mac havde kostet det halve, så havde det i mit hoved givet mere mening hvert fald.

• #49   27. nov 2009 Baboom's haj !: i know, men det er også fordi man nemt og hurtigt kan kommer alt muligt i en pc smiley med pointe var bare at mac er et enormt lukket system, og på den måde forbliver den quick hele tiden. en pc har en tendens til at gemme filer fra pprogrammer der engang har været installeret og med tiden bliver den derfor langsommere (ved godt at man kan ryde op i regedit osv, men det er ikke for dem "normale" bruger). Der er som om kernen i mac OS X udnytter hardwaren bedre, lidt ligesom nogle linux platforme gør.

Men jeg vil våge den påstand at man ikke kan sige Mac er bedre en PC og omvendt. man kan tage en objektiv vurdering ud fra hardware specs, og sammenligne priser, her vil mac´en tabe big time. Man betaler for et brand når man køber en mac.. Han køber ikke en Computer, men en Mac, Man køber ikke en telefon, man køber en iPhone. Der er jo ingen af apples produkter der er den pris værd som de koster, men de har trods alt fået sig et stærkt brand, nok mest pga. deres unikke design.

• #50   28. nov 2009 DEM DER HADER MAC , HAR ALDRIG HAFT EN MAC !!!!

• #51   28. nov 2009 babooms haj. så er det fordi de ikk kan finde af en mac. mac er vejen frem. dem der ikk ka se det er nogen fjolser. TAHTS IT !

• #52   28. nov 2009 yep, det er nogen der ka. modsat til visse andre.

fjols

• #53   28. nov 2009 kan da kun sige i lige måde.

• #54   28. nov 2009 hold nu bare kæft begge 2 ..

det er en fucking computer begge dele .. så køb da forhelved bare det i bedst kan li og vær pisse ligeglade med andre ..

• #55   28. nov 2009 mathias F . dig ka jeg li smiley

• #56   28. nov 2009 ej men det andet der var da virkelig til og få knælange løg over og se på smiley

• #57   28. nov 2009 ja, men ka ikk ta sån nogen som ham. smiley

Kommentér på:
Apple bøsser

Annonce