Andre forumemner med "PSP"
PSP
Yay Vandt en PSP som første præmie her igår :) Fik den ind af døren i dag, lækker maskine, nu er der så lidt tilbehør jeg gerne vil have til den Menjeg kan ikke se om det er slim eller fat mo...
Yay Vandt en PSP som første præmie her igår :) Fik den ind af døren i dag, lækker maskine, nu er der så lidt tilbehør jeg gerne vil have til den Menjeg kan ikke se om det er slim eller fat mo...
Skrevet af: * bøhmanden * - 10. jul 2009
PSP
Min søn på 9 år ønsker sig rigtig meget en psp, nogen der ved hvor det er billigst at købe den henne, og om der er noget jeg skal være særlig opmærksom på ?
Min søn på 9 år ønsker sig rigtig meget en psp, nogen der ved hvor det er billigst at købe den henne, og om der er noget jeg skal være særlig opmærksom på ?
Skrevet af: jeanett l - 24. maj 2009
psp
hej baboom . jeg ville lige høre omder var nogle der vidste hvordan man downloader spil til psp ? og ligger den over på memory stick
hej baboom . jeg ville lige høre omder var nogle der vidste hvordan man downloader spil til psp ? og ligger den over på memory stick
Skrevet af: søren b - 28. mar 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lampe 500 kr.
- Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
- Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
- Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
- Gardinstang i soveværelset 600 kr.
- Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Søg inde på Sony's support forum. De må da om nogen have svaret på netop det spørgsmål. Ellers må din psp da selv kunne tjekke for opdateringer ...
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 11
Tak
PSP