{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det iorden?
  • #1   25. jul 2007 jaaaeh det syns jeg er okay...
    jeg fik min første der jeg var 16. men måtte gerne før...

• #2   25. jul 2007 NEJ

• #3   25. jul 2007 jeg synes det ville være okay..

jeg vil virkelig gerne have en tattoo, men må vente et HELT år i nu ):

• #4   25. jul 2007 Jeg tænker bare på, at man som 15-17 årig jo nok ikke er helt klar over, at denne tatovering vil følge en RESTEN af livet.. Selv mener jeg også at det er dybt foragende at moderen har givet sit samtykke til det.

• #5   25. jul 2007 Blondinen :

Jo det ved de fleste faktisk godt..

og jeg vil bare gerne have min inden min krop bliver gammel smiley

• #7   25. jul 2007 mener du dermed at man er gammel som 18 årig. . ???

• #8   25. jul 2007 Det synes jeg bestemt ikke er i orden. Der er en grund til at der er lavet en regel om det.
    Hvad man synes er fedt som 15 synes man BESTEMT ikke er fedt bare som 17 årig! Mange får også lavet nogle som 18 årige som de fotryder bare et år efter.
    Jeg ville selv gerne have en, og så alligevel ikke. Er gammel nok men et er sgu en stor beslutning for den ser måske fed ud nu og de næste år frem, men når jeg så bliver 30?? Nej nej nej.. det er bare ikke OKAY!!!

• #9   25. jul 2007 Lærke : Ja, det er klar du siger det nu - for du kan slet ikke vente med at blive voksen osv osv. men helt ærlig, så tror jeg ikke at der er ret mange der har overvejet fakta, at det er for altid.

Alt er relativt - også hvornår din krop bliver gammel..

• #10   25. jul 2007 Small Angel : Når hun har givet sit samtykke og var med da det skete mener jeg da at hun er dybt uansvarlig eftersom pigen kun lige er blevet konfirmeret.

• #11   25. jul 2007 Man får også en helt bestemt følelse i maven når man finder den tatovering som man ønsker at have på kroppen resten af livet - og jeg tror personligt ikke at der er ret mange af de helt unge der får den følelse når de ser den tatovering de skal have lavet eller har fået lavet.

• #12   25. jul 2007 Jeanette : Enig...

• #13   25. jul 2007 Louise det er også lidt noget andet når det står for noget. Fx nogle får deres eget navn tattoveret eller deres børns navne osv osv.. men så er der dem som lærke som bare ikke kan vente og så det første de gør er at få lavet en tattoo og den ser sikkert også fed ud... lige indtil man er fyldt 30.
    Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at en mor vil give sit barn lov til det og selv være der også.. nej nej nej. Simpelthen for uansvarligt og så tænker hun bare ikke på sit barns bedste.

• #15   25. jul 2007 Der var da også nogle år siden hvor jeg bare SÅ gerne ville have en piercing i øjnbrynet, læben osv og jeg fik ikke lov, ik besked på at jeg ville blive smidt ud hjemmefra hvis jeg fik det, og som 15 årig har man sgu ikke så mange steder at tage hen.. så jeg ventede og tænkte over det og idag er jeg lykkelig for at min mor talte mig fra det for der er sgu ingen der gider at ansætte en med piercinger i hele fjæset. eller tattoos over det hele for den sags skyld!

• #16   25. jul 2007 Camilla K
    jeg har da tatoveringer. jeg har intet problem med at finde job smiley ?

• #17   25. jul 2007 Small Angel : Det siger jeg bestemt heller ikke - men det kræver en del overvejelse at få en.. Og så fornuftig som du lyder er jeg sikker på at du også kunne mærke i maven da du fandt den helt rigtige tatoo til dig..

• #19   25. jul 2007 Wrang : Det har en væsentlig indflydelse.. F.eks. der hvor jeg arbejder må man under ingen omstædigheder have hverken synlige tatoveringer eller pircinger (øreringe undtaget). Hvis man har det, skal man dække dem.

Så var det ikke fordi at min tandlæge gav mig valget mellem min pricing eller mine tænder havde jeg måske ikke fået det drømmejob jeg har idag..

• #21   25. jul 2007 • Small Angel™ •

**der er sgu ingen der gider at ansætte en med piercinger i hele fjæset. eller tattoos over det hele for den sags skyld!**

undskyld... syns bar ordet tatoveringer også indtraf i texten

• #22   25. jul 2007 Small Angel : Men hvis man ikke får mave fornemmelsen synes jeg ikke at man skal få det lavet - og det tror jeg ikke at mange af de helt unge får.. Men desværre vil de så gerne være seje og derfor får de dem lavet.

Den ene af de piger jeg taler om fik f.eks. tatoveret Birdie på sin ankel - hun siger at det er fordi hendes venner kalder hende det, men hvor mange gange kan man ikke nå at skifte venner i løbet af et liv? Og hvem ved om de næste vil kalde hende det? Ingen i hendes familie kalder hende det, så det er ikke noget livslangt kaldenavn..

• #24   25. jul 2007 Small Angel : No hard feeling - vi er dybt enige ;o)

• #25   25. jul 2007 *Blondinen *
    det kunne jo være hun ville bede sine *nye* venner om at kalde hende det. eller de automatisk gør det da hun har det tatoveret

• #26   25. jul 2007 Jeanette: Eller som ekspedient, pædagog, socialrådgiver, advokat, dommer, politimand osv osv osv.

• #27   25. jul 2007 Jeanette M
    rigtigt nok smiley

• Small Angel™ •
    tror faktisk jeg ville føle mig godt tilpas i et cirkus smiley
    der er dejlig varmt og masser af dyr xD

• #28   25. jul 2007 Wrang : Måske, men så er det også noget HUN har pådraget dem og ikke et kælenavn de har udvalgt til hende...

• #29   25. jul 2007 *Blondinen *
    Det er vel oss svært at blive dommmer, politimand og advokat og lignende med en straffe attest så det har jeg ikk gået efter smiley

• #30   25. jul 2007 Wrang : En plettet straffeattest og masser af tatoveringer og pircinger - bad image...

• #31   25. jul 2007 *Blondinen *
    har kun en piercing.. .:D

• #33   25. jul 2007 Det er lige så lidt okay at blive tatoveret når man er under 18 som det er at være 14 og gå i lårkort og vise en masse hud. Det er forkert opdragelse fra forældrerne

• #34   25. jul 2007 Small Angel : Præcis..

Tak for jeres mening - så er det ikke bare mig der er old fashion og "mor"-agtig ;o)

• #35   25. jul 2007 Jacob :

Puhaaa jeres børn får det hårdt

• #36   25. jul 2007 Lærke O
    måske hårdt... men i den sidste ende er de nok alligevel glade for det.... hvis ikk de skal blive nogle fuck hoveder som os andre

• #38   25. jul 2007 Lærke O
    Jeg har ikke nogle børn, men den dag mine unger kommer hjem med enten en tatovering eller meget udfordrende tøj så får de sådan en skideballe. Det hører bare ikke til på børn. Mere er der ikke at sige om det.

• Daniel m
    Daniel m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #39   25. jul 2007 Bliver jeg anmeldt igen hvis jeg siger min mening small angel? Hilsen dalle * ; ) ... Og mener man ska være 18 men sådan er det desværre ik mange steder..

• #41   25. jul 2007 Daniel : det kommer jo an på hvordan du siger den - mon ikke ?

• Daniel m
    Daniel m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #42   25. jul 2007 Synes bare det er sjovt 3 anmeldte mig igår og min konto er frosset når jeg ik har sagt noget ondt nogen steder.. Ska bare holde mig til den stille og rolige ...

• #43   25. jul 2007 smaal angel :

ja hver sin mening =) ! synes bare man skal leve livet mens man kan, og få det bedste ud af det xb hader mennesker der er kedelige, og ikke tør have det lidt sjovt..

Men ja hver sin mening smiley

• #44   25. jul 2007 Lærke : Man kan heldigvis godt være fornuftig og sjov samtidig.. Men du er heller ikke så gammel endnu - det kommer nok som tiden går min lille ven ;o)

• #45   25. jul 2007 Jeanette M
    Sød mops du har dig egentlig smiley

• #47   25. jul 2007 Lærke O

Det du skriver er at man kun kan have det sjovt hvis man har minimalt tøj på og er fyldt med tatoveringer?

Jeg kender da MANGE der kan holde sig i tøjet og stadig have det sjovt.

• #49   25. jul 2007 Jacob :

Neeej det er ikke det jeg siger.. i skal bare huske når i får børn hvordan det var dengang i selv var unge..
    der er squ mange på min alder der sider derhjemme, fordi deres forældre ikke tør give slip på dem..

• #50   25. jul 2007 Lærke O
    Det er præcis det jeg tænker på. Da jeg var ung var der ikke nogle små pre-teens der løb rundt i udfordrende tøj.

At forældre ikke vil lade deres børn gå rundt til venner eller andet er jo ikke ensbetydende med deres forældre ikke tør give slip. Det kan lige så godt være forældrerne ikke stoler på deres børn.

Men nu om dage er der jo også så mange børn der går i byen og kommer galt afsted med både alkohol og stoffer. Så derfor synes jeg det er fair nogle forældre ikke tør lukke deres unger ud efter mørkets frembrud

• #51   25. jul 2007 Lærke O
    kender godt det der fra nogle af mine veninder. det er til at kaste op over...

• #52   25. jul 2007 ....

jaja hver sin mening. jeg fortryder ikke de ting jeg har og de ting jeg gør..

Men respektere da jeres holdning. =) Fortsat god dag

• #53   25. jul 2007 Ja hvis forældrene giver lov til det.. :b

• #54   25. jul 2007 Det kunne jo bare være en lille sommerfugl nede ved lennen?

-Og man kan få tattoveringer fjernet..

• #55   26. jul 2007 Baboom onkel joakim: Tatoveringer bliver ikke lavet for at blive fjernet.. Er man ikke sikker skal man lade være (eller hvis man ikke er gammel nok). Så brug penge på henna istedet.

Kommentér på:
Er det iorden?

Annonce