PostDK HALTER mere og mere PostDK HALTER mere og mere
Ja jeg kan faktisk ikke længere huske hvornår jeg sidst har modtaget en pakke som er blevet sendt med post dk hvor det er sket uden problemer ! -.-
Det er ved at pisse mig af og må ud med nogle aggresioner.
Mig og en ven bestilte en telefon hver fra telmore i onsdags som blev sendt igår torsdag aften. Så tænkte jeg okay vi når sq nok ikke at få den fredag. Men track og trace viste at den var kommet til taulov pakkecenter om aftenen så der var da håb! Min ven bor ca 5 km fra hvor jeg bor skal det lige siges så de burde komme de samme steder hen. Pludselig endte min pakke til omdeling i århus hvor min vens endte til omdeling i randers. Min ven får så pakken idag og det eneste jeg får er en snottet besked på mit track og trace om at pakken er fejlsorteret og skal sendes tilbage til taulov for at blive sendt videre til randers. FAIL
Så nu må jeg vente til mandag med at modtage min telefon.
Nu var jeg ellers lige begyndt at glæde mig !
Men er det bare mig der har det sådan? Jeg synes at det er blevet hyppigere og hyppigere at postdk laver lort i deres forsendelser og i mit tilfælde har jeg skullet modtage 12 pakker her i 2009 har jeg skrevet ned og i de 10 af dem (JA 10 af dem!) Var der problemer med forsendelsen! :S
~D
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 421
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.847
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 96 Svar: 884
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 68
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
Det er ihvertfald ikke telmores skyld for de sender som de skal, men synes bare at post dk gang på gang laver lort i den. Og som du siger farmand så tror jeg nemlig også at det at de skider på kunderne.
PostDK HALTER mere og mere