{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

fortrydelsesret af lejlighed? {{forumTopicSubject}}

Hej,
jeg skal leje en lejlighed fra den 1 januar og jeg har betalt depositum og1 måned forud, det ville hører om der nogen der ved om man godt kan fortryde og få sine penge tilbage eller man skal betale noget for at fortryde det? har ikke penge nok til at leje den alligevel da jeg havde fået en læreplads men så sagde de bagefter jeg havde fået det og jeg havde sagt ja til lejligheden at de ikke kunne bruge mig alligevel, kan jeg så godt få mine penge tilbage så de bare kan leje den ud til en anden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortrydelsesret af lejlighed?
  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #1   4. dec 2009 Tag kontakt til udlejer og forklar din situation, så i kan finde en løsning sammen.

• Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
    #3   4. dec 2009 Altså det er jo heller ikke i udlejers interesse at du lejer en lejlighed af ham som du ikke kan betale for. Så snak med ham om det!

• #4   4. dec 2009 jeg kan jo ikke gøre for at min læreplads lige pludselig trækker sig, og siger nej, efter de havde sagt ja!

• #6   4. dec 2009 Nogen kan godt finde på at trække til den er udlejet til anden part. dog max den opsigelses periode du har.

I hans tilfælde det jo være svært at leje den ud igen og han mister derfor også på det, Ja såen er nogen mennesker desværre.

Men held og lykke med det =)

Kommentér på:
fortrydelsesret af lejlighed?

Annonce