Nu har Leasy sgu da tabt sutten {{forumTopicSubject}}
Hola.
Hvad sker der for Leasys nyeste reklame på TV?
Er det kun mig der synes den er helt igennem fucked up? Hvorfor? jo, det vil jeg gerne forklare om lidt, men først lige et par af deres tidligere reklamer.
F.eks var der den med en stabel af brugte bærbare som en eller anden sinke lavede "korthus" ud af.
- Okay Leasy, så hvis min bærbar går ned så skal jeg bare købe en ny i stedet for at få den repareret? Er I et firma der kun sælger til sinker?
Så er der "Peter kommer og sætter lortet op og tager papkassen med igen"
- Fair nok.. Man får bragt skidtet ud og får sat det op og han tager pappet med igen. For så vidt ok.
SÅÅÅ er der endelig deres nyeste reklame.
Det er jul. En kvinde giver en mand en stor gave. Spasseren tror at det er en fladskærm (JA klart den er lige til at skubbe sån, let hen ad gulvet som hun gør det) TÆNK DIG DOG OM. Så er det et puslespil - surprise! Og han får lange løg (øøv altså den der store, men underligt lette pakke var ikke en fladbamse til vægen. Der hvor kæden så hopper helt af, hvor leasy så at sige taber sutten er da de panorerer over til en gamel sprittet mutti som sidder i en stol, pløre fuld og synes at det er en åh så god ide, at handle med Leasy.. Well man skal altså være semi sinke og pløre fuld for at handle med Leasy? Er det dét de vil fortælle? Er det virkelig kundesegmentet? Det hele bakkes jo op af den afsluttende speaker som forsøger på at snakke som en fuld, men dog fejler grumt og bare lyder åndsvag. Hvorfor skal speakeren tale som om an er fuld?
Okay.. så seneste Leasy reklame henvender sig til sprit stive tabere?
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 58
De er vold irriterende når man sidder og ser en god film, at skulle komme til at se på sådanne latterlige reklamer
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 58
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 147
jan 2007
Følger: 99 Følgere: 29 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 1.322
det som irriterer mig mere er at en dvd film ikke stater MED DET SAMME når man trykker play.
Der er altid en masse lortereklamer inden,
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 40
I snakker om dem, skriver "Leasy" og er underbevidst påvirket af deres reklamer... uanset hvor dårlige de er.
Så omtale får de i hvert fald, og det er god markedsføring.
Så reklameselskabet udfylder da deres opgave til UG.
Nej jeg kan heller ikke lide reklamerne og jeg køber/lejer ikke ved Leasy
feb 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 84
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 95
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
Det handler om at få slået deres navn fast i forbindelse med forskellige former for forbrugerelektronik. Så hvis der er en der spørger hvor man nemt kan få en fladskærm på afbetaling, hvilket firma tænker i så på først?
Jeg tror ikke det er at spare pengene op, gå i banken og låne, eller ringe til DER (eller lignende).
Det vil være Leasy, for dem har i fået skovlet ind igennem alle reklamepauser hele december...
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 40
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 147
Nu har Leasy sgu da tabt sutten