{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Indbrud !! Kalundborg {{forumTopicSubject}}

Godav jeg har haft ubudne gæster natten til d.25 hvor der er blev stjålet en hele del.
som 32-Tv - baja 5b øl og sodavand , mobiler sony ericssons K530i - parfume armani - M4A1 softgun - take fyldt med evisu busker wecs trøjer brôjrkvin t-shirts og langærmet - lidt brøndby ting

Skriv på 24 24 65 20 eller ring hvis i ser eller høre noget tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud !! Kalundborg
  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #1   25. dec 2009 Skal du ikke lave endnu en annonce hvor du efterlyser din tandbørste også, eller hvad med et par lettere brugte klipklapper.

  • #2   25. dec 2009 Sheriffen, skal du ikke tilbage til blå stue?

  • #3   25. dec 2009 Sheriffen !
    hvad er der galt i at han opret det her i forum det er sku ikke sjov at komme hjem og finder ud af ander har rode i enes ting jeg har selv haft indbrug i værksted i går i sønderjydland


  • #4   25. dec 2009 Nicole • Vil ha' en BMW •
    jeg have også begge vors hund ind i huset da vi har en alarm på værsted men jeg have sku håber på at de ville vær gå ind i huset


  • #5   25. dec 2009 Nicole • Vil ha' en BMW •
    vi hvad væk fra kl 16 til kl 23 og jeg have tænk op om den ene af dem skulle have vær går i værksted men de halv sov da vi skulle køre jeg ville vække dem og den ene af vors hunde er en kaset politi hund


  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #6   25. dec 2009 You Know Who ' - skulle du aldrig finde på noget nyt at sige.

    michael bogh J - Det er da også fint nok, men han behøver jo ligesom ikke og oprette et emne pr. ting han har fået stjålet vel. Et burde være nok!


  • #7   25. dec 2009 Ser jeg ingen grund til, for den er meget beskrivende for de fleste idioter smiley

Kommentér på:
Indbrud !! Kalundborg

Annonce