1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

jeg er SÅ jaloux!! :( jeg er SÅ jaloux!! :(

Godaften baboom :).
Jeg har et meget stort problem, jeg er MEGET jaloux &' jeg blir det over ingenting. Min kæreste skal til fest hos en veninde på Tirsdag, og derefter i byen. Jeg har fået afvide at han glæder sig helt vildt &' de skal drikke ekstra meget igennem, meeeen! han er en meget flirtende type når han er fuld overfor stortset alle. Jeg stoler på ham, og ved et eller andet sted godt, at han ik kunne finde på at lave noget med andre piger. Men jeg ka simpelhent ik lade være med at tænke på det, selvom jeg gør alt hva jeg kan smiley - jeg har seriøst brug for hjælp , hva skal jeg gøre? :(((

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er SÅ jaloux!! :(
  • #2   27. dec 2009 er selv meget jaloux.. sig det til ham.

• #4   27. dec 2009 aben - smut herfra. du tager intet seriøst..

Jamen, jeg har snakket med ham, synes bare ik rigtigt det hjalp smiley

• #6   27. dec 2009 jeg prøve så sent som for en time siden ...

• #7   27. dec 2009 Hvad er det værste der kan ske..?
    - det er da uendelig ligegyldt om han flirter eller ej

• #8   27. dec 2009 Du er 15.

I er sikkert ikke sammen om et år alligevel smiley

• #9   27. dec 2009 aben - velkommen på min filter liste, gider dig ik , ..
    og kær - det gælder det samme som dig hvis du ik smutter herfra , eller tager det seriøst!

• #10   27. dec 2009 morten - hold nu mund, og hjælp mig istedet eller smut,

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #11   27. dec 2009 Som udgangspunkt, må du jo forvente at han opføre sig ordentligt, hvis du viser ham at du stoler på ham, vil han også føle sig "forpligtet" til ikke at skuffe dig, og så er han også sjovere at få hjem igen.

• #12   27. dec 2009 Uden at lyde grov, men hvis han nu er sammen med en anden, jamen så ved du jo bare at du ikke behøver at spilde din tid mere på ham og nej, det er ikke jorden undergang, der kommer altid et tog til.

• #13   27. dec 2009 Det er sgu da seriøst ..
    Alle flirter, slut - du styrer selv hvor jaloux du er, og det er ikke skide svært at skue ned for det

• #14   27. dec 2009 fint kær, hvordan gør jeg så .. nu du siger det er så nemt .....

• mie h
    mie h Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #15   27. dec 2009 min kæreste var også meget jaloux og han gik til sin læge og fik en henvisning til en psykolog og der gik han 12 gange og det hjalp ham så det ville jeg råde dig til at gøre og sig til din kæreste at du har det problem og om han vil støtte dig i det.

• #16   27. dec 2009 Lav noget andet, og stop med at tænke på ham ..

• #17   27. dec 2009 Soulmates
    Så er det jo sygeligt, som du selv siger - det er der sgu ingen der indrømmer, så tvivler på hun er

• #18   27. dec 2009 MichelleSabrina $: . - kender det godt, mit ligger dog så mere i at jeg bliver jaloux over han skal ud og more sig mega meget, imens jeg bare sidder og glor derhjemme. Det hader jeg, og er noget der os kan gøre mig meget.
    selvom det jo er fair nok at han tager ud og hygger sig uden mig, og kæmper virkelig med mig selv til tider over ik at blive sur, men bliver sgu bare sur alligevel. hjælper ik at sige det til ham, for han forstår slet ikke problemet. og måske bare mig der er latterligt, men man er som man er, og er desværre bare ikke alt man kan lave om på sig selv.

• #19   27. dec 2009 sabine - nemlig, men det bare mere fordi han er utrolig flirtende smiley

• #20   28. dec 2009 kan sagtens forstå dine bekymringer. men er selvf og forskeld på at flirte og at ligge disideret an på en. og så længe han bare har styr på hvir grænsen går, så det ikke ender i utroskab. er det jo "fint" nok....

jeg ville personligt os have det meget svært med det, hvis jeg stod i dit sted. der er ingen muligheder for du kan tage med så?

• Alex L
    Alex L Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 12
    #21   28. dec 2009 Hør nu her søde....
    Hvis han laver noget lort, er han ikke den du skal leve med vel ???
    Lad være at tænke over det, før du har konkrete beviser... Giv ham lidt space, da du med jalouxi ligefrem driver ham i armene på en anden.....

Kommentér på:
jeg er SÅ jaloux!! :(

Annonce