{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.995 visninger | Oprettet:

Tatovør i nordjylland ? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley ..
- Jeg vil gerne hører jer herinde om i kender nogle rigtig gode tatovøre i nordjylland smiley jeg tænker især på house of art i 9900 frederikshavn, er der nogle af jer som er blevet tusset der og er det et flot stykke arbejde de laver derinde ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovør i nordjylland ? :)
  • #1   5. jan 2010 Liserie : Ja har godt hørt at ham Karsten er dygtig, hvad er langsomt ? er det sådan at han bare stopper midt i det hele eller hvordan ?
    - Cactus i hjørring har jeg også tænkt på, da jeg har en kammerat som er der. Men der vist pænt travlt.
    Ham Dan ? hvilken butik er det han er i ? :9

• #2   5. jan 2010 eller Bulldog tattoo i Vrensted smiley

• #3   5. jan 2010 Mads P : jeg kunne ikke få dig til at tage nogle billeder af det han har lavet på dig ? ville gerne se hans værker, hvis du forstå smiley

• #4   5. jan 2010 Eller Artistick tatoo på vesterbro i Aalborg smiley

• #5   5. jan 2010 Fiske Knud i Ålbæk!

• #6   5. jan 2010 Karsten i Frederikshavn har lige lavet min færdig idag, og er meget tilfreds med resultatet. Og det bliver også ham der skal lave min næste.
    Og vil mene at han er rigtig hurtig til at tattovere. Men da han er dygtig har han jo også logisk nok lange ventelister. (der er ca 1måneds ventetid ligefor tiden) Der er ihvertfald gået over en måned imellem jeg er blevet tusset.

• #7   5. jan 2010 Liserie . : ja okay, det kan ejg sgu godt forstå du er godt træt af. Det er ihvertfald heller ikke noget jeg har lyst til at komme ind i det med at vente så lang tid.

Mads P : Ja det er jeg , jeg hedder Jonas Rasmussen derinde ? smiley .
    - Jeg bor utrolig tæt på skagen, så det er sådan set det nemmeste for mig smiley .

Sebastian : sådan er det næsten altid hos dem der er dygtige, lange vente tider. Men venter gerne lidt extra for noget ordenligt, hehe smiley

• Dennis B
    Dennis B Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 11
    #8   5. jan 2010 Dan har også lavet en del tusser på mig, og det er sgu iorden.
    Lokalerne ligger i den gule bygning ned til havnen...
    Friis er også rigtig dygtig, samt Stefan, når han gider lave noget.. smiley

• #9   5. jan 2010 Men det er rigtigt som Liserie siger. Han kan være lidt svær og få tider ved, og hvis man f.eks. har to timer så bruger han måske kun en time og stopper der. Det har jeg prøvet et par gange. Og man skal altid sørge for at bestille en ny tid når man lige har fået lavet noget på et stort projekt. For hvis man først går med til at komme derned eller ringe engang imellem så får man aldrig en tid da man skal være heldig og ramme en dag hvor han har et afbud.

• #11   5. jan 2010 Jeg er blevet tusset af carsten i house of art, han er sku dygtig. og det er blevet et rigtig godt resultat.

• #12   6. jan 2010 kan anbefale morten friss han er virkelig dygtig samt peteer fra body art aalborg smiley

• cato c
    cato c Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #13   9. jan 2011 Prøv jaqui fra Unicornio Tattoo i skagen hun er rigtig dygtig og omhyggelig. prøv evt unicornio tattoo skagen på facebook.

Kommentér på:
Tatovør i nordjylland ? :)

Annonce