søger seriøs, dygtig, kreativ tatovør {{forumTopicSubject}}
Hej med Jer
Dette indlæg henvender sig nok mest til kræskendere inden for tattoo-verdenen..
Jeg søger en vanvittig dygtig tatovør til at udføre en meget personlig tatovering/viderbygning på mig.
Jeg har en skytsengel tatoveret på min venstre skulder, som jeg gerne vil have bygget videre på. Jeg vil have den dedikeret til mine 3 kammerater som jeg mistede under min mission til afghanistan..
Men samtlige af de tatovører jeg har besøgt har været fuldstændig idé-forladt ud af de ting jeg kan fortælle om mine ønsker til tatoveringen..
Hvis nogen af Jer kender en dygtig tegner/tatovør som er mand/kvinde for denne opgave må I meget gerne henvise mig til dem..
På forhånd tak
nov 2009
Følger: 382 Følgere: 358 Emner: 18 Svar: 80
Lyder som en rigtig fed plan du har dig med din tus.. Og alt respekt for at du vil dedikere den til dine venner.. Det er rigtig go stil..
Men nu ved jeg ikke hvor i landet du vil tegnes på..
Men Claus Borg, i Boa Tattoo i Randers. (Ligger på Østergade), han er vikelig dygtig, og han plejer altid og ha en helt masse gode ideer.. Han har desværre ike nogen hjemmeside.. Men skriv en PB til mig, så kan du få mit navn, så tjek mine venner på face, og find ham der.. Så kan du kigge hans billeder.. Han har en bunke billeder af de streger han har lavet..
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
http://www.facebook.com/home.php#/pages/Herning-Denmark/Living-Image-Tattoo-v-Karen-Deppmeyer/32392739330?ref=sgm
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 54 Svar: 1.413
Lyder som en rigtig fed ide du har dig der og Stor respekt til dig med krigen
Du skal tag ind til Hans hos (link fjernet)
Der for du et virkelig godt stykke arbejde og en mand der har været i faget i mange mange år og som forstår når man snakker med ham han forstår hva man siger og finder en fed ide til
Der kan du få lavet en fri hånds tattoo som kun du vil havde og du ik gå på gaden og ser andre med den sys virkelig du skal ringe til ham eller tag der ind for du vil for et flot arbejde der
Du kan Evt. se min fars under album lavet af ham
jan 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
Han har en butik i Esbjerg, men kan tage alt sit grej med sig.
Han bor i Randers.
Han er ikke billig, men han kan fanme trylle med sit grej..
jun 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 39
Han er sindsygt dygtig, nu er det jo ikk til at se hvor du bor henne men kig på det
jun 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Jeg bor i sønderborg, men lokaliteten er ikke af betydning for mig.. selve tatoveringen har betydning og resultatet af den.. I har været en stor hjælp
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 54 Svar: 1.413
Sys netop os man ik skal se hvor stedet er henne men heller deres arbejde da det skal sidde på kroppen hele livet og det noget man skal blive glad får
søger seriøs, dygtig, kreativ tatovør