{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ca. pris på tatoo?
  • #2   10. jan 2010 jeg gav 2000 kr for den jeg har på min arm, så jeg vil nok sige mindst 5000 kr. men det kommer jo os an på hvor du får den lavet henne ? smiley

• #3   10. jan 2010 4000-4500 kr vil være mit bud..

• #4   10. jan 2010 Pis aldrig imod vinden !

Det bestemmer han da HELT selv..
    Det er ikke dig der skal gå rundt med det..

• Joachim O
    Joachim O Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 16
    #5   10. jan 2010 Hva er der kikset i at få lavet en tribal? Det er jo det jeg synes ser fedt ud..

• #9   10. jan 2010 Ville du også sige at det er direkte tåbeligt og få lavet en tribal.
    Sq ærgerligt du kan lide den, for du deler ikke samme menning med særligt mange.

Den danske dumme folkehob/efternølere og dem uden fantasi som alle på samme tid fik lavet de mange tribals, har ødelagt ALT hvis du spørger mig.
    Når jeg ser en tribal i dag tænker jeg bare naaaaab! , og syntes sq i bund og grund at det er noget af det mest kiksede (også fordi MAAAAAANGE har det), og forstår ikke man gider have den slags intetsigende mønstre på sin krop.

Men fair for dem som kan lide det. Men du skal vide at der er rigtig mange som syntes det er ret kikset, men er du typen der ikke giver en skid for andre og deres meninger, så er det helt perfekt smiley
    (skulle ikke selv have noget folk indirekte kigger ned på forevigt på min krop)

• #12   10. jan 2010 prisen ligger mellem 4500 og 5500kr hvis jeg skulle lave den

Kommentér på:
ca. pris på tatoo?

Annonce