682 visninger
|
Oprettet:
At spame annoncer {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes generalt annoncerne herinde, bliver spamet i den grad af diskutioner.
Er man ikke interesseret i annoncen, hvorfor opretter I så ikke en tråd, til diskution i stedet for?
At ødelægge en annonce på den måde, som flere gør, syntes jeg er brand ærgeligt, og ødelægger annoncerne.
Markedet et til køb, salg og bytte.
Forummet er til diskutioner.
Syntes man prisen er for høj på det man kikker på, så spring dog annnoncen over, og gå til næste annonce.
Bare lige en tanke efter sletning af 27 svar i min annonce, som intet havde med salget at gøre.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 75
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 788
Men man kan jo godt påpege åbenlyse mangler
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 7
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 7
Nej jeg syntes ikke du spamede. Du forsvarede jo annoncen, hvis man kan kalde det, det hihi.
Der var egenlig kun en enkelt som spamede min annonce, i andre var søde til at skrive pænt, og bede ham fise af.
jan 2007
Gør som jeg gjorde med ham som var dum at høre på. Brug dit blokeringsfilter.
Æregligt man er nød til det, men ham jeg hentyder til, er vist en som bruger meget af dagen på at spame i flere annoncer, med mere eller mindre dumme kommentarer. så da ihvertfald en del andre annoncer i nat, hvor han skrev lige så underlige kommentarer. ;-))
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
jan 2007
DU behøver skam ikke undskylde. Folk må gerne skrive. Også dig. Det er en som den klaphat som kom med dumme bemærkninger jeg hentyder til. Du svarede ham bare. Ogfordi navnet stod i dit svar, slettede jeg det, da jeg ikke mener navnet skulle stå i annoncen, når nu jeg har blokeret ham. SÅ kan han jo ikke svare, og derfor mener jeg heller ikke navnet skal figurere der. ;-))
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
At spame annoncer