NY Msn virus?? KIG HER !! {{forumTopicSubject}}
Jeg kom lige på msn og fik en venneanmodning som jeg godkendte da hun kunne være ung nøgen og i nød !! Nej okay.. Men det her er hvad jeg fik ud a en par mins. "samtale" med vedkomne som virker liiidt uskarp på tilbagemeldingerne ;o)
Mail adresse vises naturligvis så hvis du blir ansøgt a samme mail så TAK NEJ!! Aner ikke om jeg har fået en virus!
Christofer siger:
hi
°°Luffe°° Jeg gider ikk opdatere min msn statusbjælke HVER DAG ! siger:
hey
hvem er du?
Christofer siger:
hi how are you today?
how did you get my mail?
Christofer siger:
my name is paris I'm doing great today I'm 21 yrs old how old are you?
yeah right .
Christofer siger:
listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
So what are you, human or virus?
Christofer siger:
I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE
omg .. like I'm falling for that one!
Christofer siger:
well since its free the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT .. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.hotwebcamlocals.com/macly fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live for free!
Christofer siger:
Please dont mention anything about that in the chatroom once u get in ok?
°°Luffe°° ADVARSEL!!! Hvis du får en "ny ven" der hedder Christofer med mailen christofercircone86@hotmail.com skal du IKKE .. siger:
Du lugter a spegepølse
Christofer siger:
OH SHIT.. k I am late to start my show, I gotta get off msn...I will see ya inside my chatroom babe.. remember not to mention that I am upgrading u for free... You can use your msn name to sign in so i know it is you..
°°Luffe°° ADVARSEL!!! Hvis du får en "ny ven" der hedder Christofer med mailen christofercircone86@hotmail.com skal du IKKE .. siger:
Ska du med i Føtex imorgen? Billigt oksekød ?
Christofer siger:
AUTO-RESPONSE: hey just in the middle of my free webcam show if you want to watch click the link http://www.hotwebcamlocals.com/macly
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 208
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.162
Tror nemmere du ville have fået virus af at besøge linket
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.162
jan 2009
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 234
feb 2009
Følger: 1 Svar: 108
Tror det er flere år siden at jeg første gang blev tilføjet af en "lækker" trunte der ville give mig gratis adgang til hendes webcamshow..
Men nej, du har ikke fået virus af at tilføje "personen", men kan ikke sige om du har via linket da jeg aldrig har trykket på det selv, har bare slettet og blokket dem, og selvom det er forskellige der tilføjer dig er det ofte samme billede de bruger
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 228
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
Lars - Nej okay tænkte jeg os nok .. Trykkede self ikk på linket hehe. Han er blokket og anmeldt for ja, misbrug eller hva der nu stod
Mikkel - Hååå hååå !
NY Msn virus?? KIG HER !!