504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

invitationer til Nordic-t.org invitationer til Nordic-t.org

Nogle der vil være sød og sende en invitation?
Jeg ahr haft det før, men efter jeg havde været på ferie i 4 uger virkede det ikke mere, jeg kender reglerne og ved godt hvordan man uploader, hvilket der er mange som ikke helt har forstået..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  invitationer til Nordic-t.org
  • #1   18. jan 2010 du burde da kunne skrive til dem hvis du har haft det og det pludselig ikke virker..

• #2   18. jan 2010 har prøvet at åbne den, men det vil den ikke rigtig..

• #3   18. jan 2010 kan du ikke skrive til en admin eller hvad de hedder dem der styre det og høre hvad der er sket ??

• #4   18. jan 2010 de mener jeg har snydt med min ratio, men for det første har jeg slet ikke været på da det skete og for det andet aner jeg ikke hvordan søren jeg skulle gøre det hvis jeg endelig ville..

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #5   18. jan 2010 hvis de siger du har snydt, er der jo ikke nogen vej udenom....

• #6   18. jan 2010 jamen når jeg ikke har snydt?
    De mener jeg skulle have brugt et program til det..

• #7   18. jan 2010 Hvordan er det muligt at få invite dertil?

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #8   18. jan 2010 jamen så er der nok brugt det..
    Du kan ikke gøre noget i din situation for at bevise du ikke har snydt.
    Men hvis din ip ikke er banned, må du bare blive ved med at bruge at lave en bruger, de lukker vel op igen på et tidspunkt.

Få en invite af nogen i kender, ellers prøv at spørge inde på piratgruppens hjemmeside....

• #9   18. jan 2010 Jeg tror ikke at nogen vil give dig en invite på denne måde.. de folk der inviterer andre siger god for dem, og hvis de så fucker up, så ryger den tilbage på ham der har inviteret, præcis som hvis du inviterer en ven til en fest.

Men tjek siden jævnligt. Faktisk kan du være heldig, at man kan oprette en bruger allerede senere idag. Den åbner og lukker flere gange om dagen, så snart en bruger bliver slettet.

Kommentér på:
invitationer til Nordic-t.org

Annonce