Seriøs POKER makker søges {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Læs venligst hele teksten igennem først!
Der er garanteret en masse af jer herinde som spiller poker en masse steder på nettet. Jeg søger i øjeblikket 1 eller eller 2 makkere. Stedet jeg spiller pt. er Titan Poker som er, efter statistikkerne, det nemmeste sted på nettet at vinde.
På siden har de nogle turneringer hvor du dobler din indsats op. 6 spillere og 3 får doblet op. Grunden til jeg søger en eller 2 makkere er, at det så er meget nemmere at vinde. Vi kan skrive over msn eller lignende hvad vi har og så hjælpe hinanden. Når vi spiller sammen deler vi gevinsterne. (Gevninsterne deles ved spilleroverførsler over siden).
Jeg søger kun seriøse makkere over 18 år som har forstand på poker.
Ligeledes tilbyder Titan poker en nye spiller aftale pt. Jeg har link så hvis I indsatter 50 $ og tjener 200 point (tager en lille time) så får i 50 dollars gratis og jeg modtager 25 dollars. Dem smider vi så i en fælles pulje + jeg tilføjer fx. 25 dollars så vi begynder med en fælles pulje på 100 dollars.
Ligeledes er der unikt derinde turneringer hvor man kan være kun 3. Spiller vi dem sammen er vi næsten sikret 1. og 2. plads da vi kan snakke sammen.
Søger en/flere seriøse makkere nu. Spiller ikke for sjov men for at tjene penge!
Venlig hilsen
Kenneth
Seriøse henvendelser modtages privat. Sprøgsmål må gerne stilles her.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 16
jan 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 16
jan 2010
De forskellige pokerrooms gør ikke noget ved de. Det går jo ikke ud over dem. Og syntes ikke du kan betegne poker som et gentlemensgame.
Det handler om på bedste vis at snyde og bedrage - bluffe - sine medspillere og tage deres penge? Det er der vidst ikke meget gentlemen over.
Men diskutionen om emne kan vi tage et andet sted. Dette er for interessede der vil lave penge.
sep 2007
Svar: 54
Det er snyd, og det strider mod brugerbetingelserne.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 365
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8
Kan 2 ved et bord hvor man sidder på samme net?
jan 2010
Elsker når folk gider hisse sig sådan op og bruge deres tid på så langt et indlæg. Hehe.
Det virker ved jeg af erfaringer!
Og jo færre modstandere jo nemmere. Man skal bare undgå at "tage chancer". Tak for jeres indlæg, men ellers tak
jan 2010
Tjek linket. Easy to Win Poker
http://www.pokerlistings.dk/let-at-vinde-spil
Og jeg det er ikke det eneste sted de fastslår det..
Seriøs POKER makker søges