{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Tattoo spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Overvejer ny tattoo i en polynesisk stil, med forskellige symboler som fortæller noget om mig.

Men er det kikset når man nu ikke er fra oceaninen?
Det er jo traditionelt derfra det stammer.

Der er lidt billeder her, hvis folk ikke ved hvad polynesisk stil er...

http://images.google.dk/images?hl=da&um=1&sa=1&q=polynesian+tattoo&aq=0&oq=polynesian+tat&start=0

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo spørgsmål
  • Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
    #1   21. jan 2010 personligt ikke min stil men hvis du syntes det ser fedt ud og det betyder noget for dig på en eller anden måde så skal du da gøre det.. du skal vælge det du selv syntes ser fedt ud og ikke det andre gør. det er jo dig der skal leve med det smiley

• #2   21. jan 2010 Synes det ser rigtig fedt ud.. smiley

• #3   21. jan 2010 Og så lave en "Lundin".. halvdelen af hovedet tudset med det mønster der smiley MEAN MOTHERFUCKER smiley

• #4   21. jan 2010 Fucking - hahaha naaah... tror sku ikke det er sååå smart igen... skulle nok få noget opmærksomhed, men nok ikke den positive slags smiley

Vil gerne have noget på høre arm... sådan at halvt ærme...

• #5   21. jan 2010 Det er vel ikke anderledes end at få lavet kinesertegn selvom man ikke er fra kina, eller koi-fisk selvom man ikke er fra Japan .. Så kom du bare afsted til tatovøren smiley

• #6   21. jan 2010 Tilgengæld bør du finde en tatovør der praktiserer polynesisk. Ikke bare en random én, for de aner ikke en skid om det..

• #7   21. jan 2010 Daniel J - Det var faktisk et meget godt argument... sådan har jeg ikke lige prøvet at vende den smiley

Mads H - Det var måske ikke noget dumt forslag! De vil måske også kunne hjælpe med symboler osv.

Jale B - Jeg er også meget faschineret af den. Der kan fortælles så meget om en, med symboler osv som ikke kan skrives eller laves på nogen anden måde - og så ser det bare pisse fedt ud!!!
    Har læst lidt om det, og der er så vidt jeg kan læse ikke noget bibliotek over hvad symbolerne står for? Måske du kan hjælpe mig med dette?
    Med hensyn til kulturen så tror jeg Daniel J fik mig til at se HELT rigtigt på det...

• #8   21. jan 2010 du skal gøre hva du kan li. jeg har en viking på en 3hjulet cykel og luckey luke på ryggen.. hvis DU føler det er rigtigt, så skal du gøre det.. skidt med hva andre synes.. der er altid nogne der er for og nogen der er imod..

• #9   21. jan 2010 HAHA HVOR NICE!!! Kan vi ikke få nogen billeder af det ind?! Det er satme cool smiley

• #10   21. jan 2010 jo skal nok..
    de kommer lige når det passer ind..

• #11   21. jan 2010 Send lige en PB så, eller bare skriv det i denne tråd!
    Har en veninde, hun har kun tattoveret slik rundt omkring på kroppen smiley Is, slikpinde osv - alt for fedt smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #12   5. jul 2010 Hold kæft hvor er den med Lucky Luke FED!!! smiley

Om det er kikset? Hvis du selv synes det er kikset så lad være, ellers, så skid på hvad andre siger. Det er dig der skal bære den smiley

Har selv lidt af hvert. Japansk (Hanya, Koi Fish, Samurai osv), Biomechanical, skulls, engle osv. Så længe det ikke bliver et stort rod er utraditionelle stilarter meget pænere og mere unikt en tribals og hva ved jeg.

behøver skam ikke finde en der praktiserer polynesisk tattovering. Stilarten er relativ let, og jeg som har været lærling i 2 år ville sagtens kunne udføre en i "nogenlunde" kvalitet, så er erfaren tattovør ville snilt kunne lave det!

• #13   13. jul 2010 Mange tak, mange tak.. jeg er også rigtig glad for den

Kommentér på:
Tattoo spørgsmål

Annonce