{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.473 visninger | Oprettet:

hvordan bliver man tatovør? {{forumTopicSubject}}

hej ville høre om der er nogen herinde, som ved hvad der skal til for at blive tatovør, altså om man bare hører nogen om man må komme i lærer hos dem eller hvordan det foregår er det evt. nogen tatovører herinde? på forhånd tak. smiley

-undlad venligst jeres useriøse kommentarer tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan bliver man tatovør?
  • #2   31. jan 2010 du ska kunne tegne godt, være kreativ..
    Lav en mappe og så er det ellers ud og banke på døre hos diverse tattomænd smiley

• #3   31. jan 2010 okay (:

• #4   31. jan 2010 Du skal være skide god til at tegne self..
    Og hvis du vil i lære hos en tatovør, ser de fleste helst at du ikke har haft en maskine i hånden før så de selv kan lære dig de rigtige teknikker. Uddannelsen er IKKE betalt, så du får ingen løn under "uddannelse" og heller ingen SU eller lign. så du skal være god til at leve på pasta og ris, og ku overskue at ha et arbejde ved siden af.
    Og ellers går du bare ind med din mappe til forskellige tatovøre og spørger om de ikke vil ha en lærling..

• #5   31. jan 2010 tak stinna for det grundige svar.
    ved du noget om folk selv bestemmer hvor lang tid de vil
    have dig i lærer eller om det er nogle bestemt antal år?

• #7   31. jan 2010 der findes kurser du kan komme på i England. Det er ikke et krav men vil være en kæmpe fordel.....
    tag evt kontakt til Hannes Tattoo i Esbjerg. (link fjernet)

der er også Dickman i Herning en VIRKLIG dygtig tatovør http://www.dickmann-tattoo.dk/

mvh
    Bo O

• #8   31. jan 2010 ja har godt hørt det med man kan øve på forskellige matrialer, har hørt mange øver sig på flæskesteg? smiley

• #9   31. jan 2010 *thor* det hjælper jo ligesom ikke en skid når det er nu jeg skal til at beslutte mig for hvad jeg vil være, jeg ved ikke om du har gået i niende klasse men det går sku kun ud på at finde ud af hvad du gerne vil uddanne dig til og kan jo ikke gå og lave ingenting indtil jeg er "gammel nok"

• #11   31. jan 2010 Husk at tænke dig om inden .. kan se i din profil du også gerne vil være frisør, mekaniker, designer og auto-technolog (?) ..

• #12   31. jan 2010 tror også det har meget at gøre med hvad for et milijø du kommer fra for du skal ikke glemme at mange tatovøre er ejet af rokkere og hvis jeg skal være helt erligt tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter at blive tatovør. men hvis du virkelig vil så start med at tage en kunst uddannelse først. evt noget med tegning. og så tatover ved sidden at den uddannelse

• #13   31. jan 2010 kasper J
    nej de er ikke ejet af rockere.....det er noget sludder. der findes nogle få der er, men det er altså et fåtal......jeg er fra miljøet, og kender en hel del, fra hele landet.
    de der er ejet af rockere, er de små "sorte", "orange" tatovørere der findes, i små snuskede lejligheder.
    Ikke de store og dygtige tatovøre.
    Det er et speciel folkefærd, hvor man burde yde mere respekt for deres arbejde, end der gøres lige nu.
    mange har stadigvæk de fordomme, om at tatovøere er rockere og gamle sømænd.......
    Se nu ud over din egen verden og lad vær med at udtale dig om noget du åbenbart ikke aner noget om.

• #14   31. jan 2010 Daniel J. ja jeg tager en tiende klasse da jeg er rigtig meget i tvivl og fordi jeg tegner meget osv har jeg set det som en mulighed at blive tatovør og derfor ville jeg bare gerne høre lidt om hvordan det foregik for at jeg ikke skulle starte på noget som jeg ville fortryde. smiley

kasper j. det er jo ikke nødvendigvis kun rockere osv. der er tatovører, og leder hele tiden efter "kunst uddannelser" og der er ikke en eneste jeg har fundet.

• #15   31. jan 2010 Bo O
    syntes da ikke det er noget sludder men okay alle er jo ikke ejet af rokkere men personligt kender jeg til en del der er. men nu´lægger der jo også mange. men stadig så er det da 1000 gange nemmere at blive tatovør hvis du ligesom "kommer" fra det milijø og syntes bestemt ikke at alle rocker tatovøre er små og snuskede

• #17   1. feb 2010 altså jeg har en bekendt fra banditors som ejer 5 shops godt nok er han rocker men han skal jo tjene penge som alle andre mennesker skal til sin familie. og han tudser ikke selv det har han skam ansatte til. og nu ved jeg ikke om jeg skal tro på ham men han siger at der er rigtig mange som ham i dk som ejer nogle shops

• #18   1. feb 2010 men det egentlig også pisse lige ,eget for mit budskab var bare at hvis du ikke er i milijøet så er det fanme svært at komme til om det så er rockere eller bare ganske almindelige mennesker der ejer dem

Kommentér på:
hvordan bliver man tatovør?

Annonce