{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Folk med tattoo's hjælp :) {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley .
- Jeg har fået lavet en tattoo her i mandags, (6 dage siden) Der har været sådan et tykke skorpe på, som næsten er faldet af, af sig selv.
- Men nu synes jeg at jeg nogle steder kan se at der mangler noget sort nærmest, den er ikke så pæn længere ? :s det er som om der mangler blæk en masse steder sådan :s. Er det fordi den stadig er ved at hele det ser så "grimt" ud eller hvad ? smiley
vil gerne hører om der er nogle af jer andre med tattoo, hvor i havde den samme oplevelse ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk med tattoo's hjælp :)
  • #1   31. jan 2010 Det er en baggårds tattovør der har tattoveret dig ikke sandt min ven ?

• #2   31. jan 2010 De bliver grimme imens de heler.. Men det kan være den er dårligt lavet eller at den ikk har været ordentligt smurt..
    Men vent og se i løbet af de næste par uger.. smiley
    Og tillykke med tussen.. smiley

• #3   31. jan 2010 Du skal blive ved med og smører den mens der skorper og sår på Hvis dette stadig er der efter tar du hen til din tattovør og viser ham den hvis han ik kommer med nogen ordenlig forkaring finder du en anden tattovør og hører dem hva de vil sige

• #4   31. jan 2010 syntes det lyder meget underligt... min er blevet en meget lille bitte smule lysere gennem årerne og da også da skorpen faldt af, men det var godt nok ikk ret lyse den blev. den er stadig pæn sort

• #5   31. jan 2010 det kan os være den bare skal farves op igen

• #6   31. jan 2010 Prøv og vent til den er færdighelet .. der er mange der ringer og bestiller tid til at få den tegnet op igen allerede inden den er helet færdig.. Når den så er helet helt færdig, så prøver du at kigge igen, og synes du stadig der mangler noget, kontakter du din tatovør .. De fleste steder er det gratis at få den optegnet smiley Men vent og se når den er helet ..

• #7   31. jan 2010 Louise W : nej det er nemlig ikke smiley .

Jer andre : Jeg har smurt ordenligt og gør det også stadig, så må vel bare vente at se også må jeg vel få den fyldt op igen smiley

• #8   31. jan 2010 Har været sammen med en som tussede, grunden er nok at din tattovør har trykket for lidt smiley

• #9   31. jan 2010 Hvor har du fået den lavet ?
    Hvor længe vente tid var der ?
    Du gik ik bare ind fra gaden vel ?

• #10   31. jan 2010 Anabolic Hulk .

En tatto skal jo ik farves op igen efter 2uger For så det dårlig tattovør med dårlige farver

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #11   6. feb 2010 Jeg har selv en del tusser og finder det bestemt ikke unormalt. Kommer helt an på hvilken tattovering du har. Er det en tribal hvor der er brugt en sort fylder, så burde den skulle holde farven! (selvfølgelig er det ikke lige så sort som da det blev skudt i), men burde holde farven fint nok. Er det blevet brugt som shade er det skam helt normalt. Der er meningen jo at den skal falde i baggrunden, men få det hele til at hænge sammen. Hele mit underben er en stor koifish. Vand, blomster, og diverse. Der er den sorte skam tonet ned i farven da den "bare" skal ligge i baggrunden. Kommer helt an på tattoveringen

Kommentér på:
Folk med tattoo's hjælp :)

Annonce