456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Problemer med farver på PC Problemer med farver på PC

Jeg har et lille problem. igår slukkede jeg min computer så normalt som jeg nu altid gør, men da jeg så åbnede den idag, var farverne helt anerledes. alle de røde farve på skærmen er blevet meget mørke brune, og alt hvidt har fået et blåt skær, hva kan jeg gøre ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med farver på PC
  • #1   8. feb 2010 virker som om den er gået fra 32 bit faver til 16 bit. spilled du evt et spil inden du lukked ned igår kan laves om på under dinne skærm indstillinger

• #2   8. feb 2010 Enten er din skærm nok istykker eller os grafikkortet, måske kan du være heldig at installere nye driver til dit grafikkort og det hjælper smiley

• #3   8. feb 2010 Dennis K , ja jeg spilled wc3, men har været inde og tjekke skærminstillingerne og de står som de plejer på 32bit.

holm
    det er ik skærmen, men det ku godt være grafikkortet, prøver lige at opdatere driverne så..

og tak smiley

Kommentér på:
Problemer med farver på PC

Annonce