{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Tattoo guns {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle henne i DK?
Gerne pakker med flere guns og gerne inkl. blæk, strømforsyning og alt det andet der skal til.

Har fundet en side, men de sender fra Kina, og ved sgu ikke hvad jeg skal tro om det - så gerne en butik i DK?

Link til kinaimport:
(link fjernet)

Gerne noget lignende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo guns
  • #1   10. feb 2010 Jeg har et sæt du må købe som aldrig har været brugt, 3 pistoler hvor den ene er prof og der er alt blæk og det hel i pakken / kuffert

• #2   10. feb 2010 Ronni J - Det kan godt ske vi skulle finde ud af noget smiley
    Hvor er de købt? Eventuel pris? Lidt flere detaljer om sættet?

Gerne i PB hvis det er.
    Mvh

• #3   10. feb 2010 Jeg kan sammensætte et sæt til dig med de ting du skal bruge, i de startersæt man kan købe er der alt muligt "lort" du ikke har noget at bruge til, og mange af de startersæt er noget "skrammel"

Hvis du er interesseret kan du sende mig en pm, så kan vi finde ud af noget.

Mvh Nikolaj

• #4   10. feb 2010 Nikolaj - Det er jo lige det. Jeg tør sgu heller ikke købe Kinaimport, hvorfor jeg spørger herinde. smiley

Du skal være velkommen til at smide et bud på et sæt jeg kan bruge til noget.
    - Er meget interesseret. smiley

Mvh

• #5   10. feb 2010 Som skrevet de "færdige sæt" man kan købe er efter min mening noget skrammel, derfor jeg tilbyder dig at jeg kan mixe et sammen til dig, men det er selvfølgelig også en lidt anden pris, men kan stadig laves til fornuftige penge, da der er en hel masse ting i sådan et startersæt man ikke skal bruge til noget, og det man skal bruge er der langt fra nok af...

• #6   6. apr 2010 jeg har et helt sæt hvis du skal bruge det... ..

men kan også godt sende det i dele... op til dig =)

Kommentér på:
Tattoo guns

Annonce