{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trække penge tilbage
  • #1   16. feb 2010 Jo, altså man kan trække penge tilbage fra en konto man har overført penge til inden 3 dage, hvis man overfører fra sin egen bank.. Det ved jeg. Men ved bare ikke om det kun gælder hvis man har overført fra sin egen bank, eller hvilken som helst bank.

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 48
    #2   16. feb 2010 Den eneste måde du kan få penge tilbage fra en andens konto er hvis indehaver går med til det.

• #3   16. feb 2010 hvad gjorde du så?. bare lod om ingenting?

• #4   16. feb 2010 Meld det til politiet!!

• #5   16. feb 2010 Du kan ikke trække pengene tilbage medmindre at modtager går med til at du kan få dem tilbageført.

Hvis det er fordi du er blevet snydt i en handel, så skal du gå til politiet med det.

• #6   16. feb 2010 Jeg har bare hørt at man kan trække pengene tilbage til sin konto, hvis man overfører fra egen bank. men pis.

• #7   16. feb 2010 Politiet SKAL gøre noget ved det. Det er ikke sikkert at de lige har lyst, men det fortæller du dem bare at de skal..

• #10   16. feb 2010 I love u: Det er ikke sikkert at de gider, men de SKAL som minimum snakke med ham og høre hans side af sagen, og så vurdere, om det er noget der kan komme noget ud af.

Og nej, de får ikke noget ud af det, men det gør de jo ikke af nogle af de forbrydelser de løser.. Udover deres løn som de får for at gøre deres arbejde.

Deres arbejde er at sørge for at loven ikke bliver overtrådt, og hvis den gør, så at give folk deres straf.. Og det er ulovligt at snyde andre mennesker jo..

• #11   16. feb 2010 I love you PreciouS: Nej, det kan man ikke bebrejde dem. Jeg ville nok have det lidt på samme måde som politimand.

Men det er stadig ikke et spørgsmål om de gider, for det SKAL de, hvis han siger at de skal.. Det kan godt være at de prøver at slippe for det ved at sige at de ikke har tid, men så må man bare fortælle dem hvordan det er..

• #12   16. feb 2010 I love you: Ja, det er så noget andet:P Der kan det godt være svært at komme vidre:D

Men personligt ville jeg alligevel smide en anmeldelse. Og efter 14 dage, når de ikke har "haft tid" gider politiet ikke se på den mere, og så dropper de den sag (Ja, det er sygt, men det er sådan de gør) så har man i det mindste en god grund til at tage ned og snakke med fyren..

Det ved jeg så godt at ASA S ikke gider, men det er hvad jeg ville gøre..:P

Kommentér på:
Trække penge tilbage

Annonce