882 visninger
|
Oprettet:
Trække penge tilbage {{forumTopicSubject}}
hej.BB
Er der nogen der ved, om man kan trække penge tilbage fra en konto, selvom man ikke har overført pengene fra sin egen bank. ?
Håber nogen ved det. På forhånd tak
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 48
jun 2009
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 93
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.034
Hvis det er fordi du er blevet snydt i en handel, så skal du gå til politiet med det.
jun 2009
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 13 Svar: 212
dec 2009
Og nej, de får ikke noget ud af det, men det gør de jo ikke af nogle af de forbrydelser de løser.. Udover deres løn som de får for at gøre deres arbejde.
Deres arbejde er at sørge for at loven ikke bliver overtrådt, og hvis den gør, så at give folk deres straf.. Og det er ulovligt at snyde andre mennesker jo..
dec 2009
Men det er stadig ikke et spørgsmål om de gider, for det SKAL de, hvis han siger at de skal.. Det kan godt være at de prøver at slippe for det ved at sige at de ikke har tid, men så må man bare fortælle dem hvordan det er..
dec 2009
Men personligt ville jeg alligevel smide en anmeldelse. Og efter 14 dage, når de ikke har "haft tid" gider politiet ikke se på den mere, og så dropper de den sag (Ja, det er sygt, men det er sådan de gør) så har man i det mindste en god grund til at tage ned og snakke med fyren..
Det ved jeg så godt at ASA S ikke gider, men det er hvad jeg ville gøre..:P
Trække penge tilbage