{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

"
"
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281

What Dosen't Kill You ... Tattoo Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey BB.

Har i længere tid overvejet en tattovering da jeg syntes det er rígtig flot. Kunne godt tænke mig Citatet :

What Dosen't kill you, will only make you stronger!

Da jeg syntes det er super fedt citat, og passer godt ind i mit liv, med de udfrodringer jeg tager, den måde jeg presser mig selv osv.

Ville bare syntes det er lidt kedeligt med tekst alene, og overvejede derfor et billede til, måske noget teksten kunne flette sig ind i eller noget.. Er bare lidt tom på idéer billedet skal jo passe til citatet. Håbede derfor i havde nogen ideer..

Den skal være på mit venstre bryst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  What Dosen't Kill You ... Tattoo Hjælp
  • #1   22. feb 2010 Det der er fedt når man er 18, er idiotisk når man er 30.

Det pågældende citat er jo nonsens, og derfor er det heller ikke super fedt at have skrevet på sig, da det blot vidner om at man ikke evner at bruge mere end 10 minutter på at overveje det "budskab" man har valgt at forevige på sin krop.

Skal man kaste sig ud i den slags, bør det være mere gennemtænkt end som så

• #2   22. feb 2010 Min mening er at ens tatovering skal være unik på alle måder. At får tatoveret den tekst er præcis som alle poptøserne der kaster makeup i ansigtet for at være "sig selv"

Hvad med at være lidt opfindsom... dumme citater og tribals, så kører det jo!

• #4   22. feb 2010 Har du overvejet full sleeve? Eller er dit arbejde ik glad for det?

• #5   22. feb 2010 Blackic og Jacob

Der er delte meninger.. jeg syntes det er pænt. og hvis jeg fortryder når jeg er 35-40. så må jeg jo få skidtet fjernet.

Så længe det bare er på mit bryst, vises den ikke helt tiden. det bliver en diskret tattoo..

Tribals op og ned af arme osv kan jeg ikke selv fordrage..

• #6   22. feb 2010 http://bodymod.dk/photogallery.php?photo_id=5027

Placeringen skal være ca som der. Også med en lidt "gammel" sammenhængende skfift, med flotte bogstaver. Kursiv..
    Det skal stå på 2 linjer

What dosen't kill you,
    Will only make you stronger!

^Det skal siges det er noget jeg først får lavet når den er helt gennemtænkt smiley - en gang til sommer, hvis jeg finder på noget som lige er mig !

Søger bare lidt idéer

• #7   22. feb 2010 Nej. Jeg synes det skal være hen over din venstre arm, hen over ryggen og så ende på højre arm. Så skal du få lavet vinger på ryggen... Og nogle sommerfugle. Det ville være total flot.

• #8   22. feb 2010 Og sørg li for at få stavet den rigtigt ; ) ..

• #9   22. feb 2010 Ann : det tager jeg som en joke smiley

Sandra . Prøver jeg når jeg har fundet ud af lidt mere..

OBS: Er i lære som Indkøber. Går efter at blive noget Produktchef / Indkøbschef. Defor ingen synlige tattoveringer.. Alt skal kunne dækkes med en tshirt og shorts !

• #10   22. feb 2010 Bare du får den stavet rigtigt hehe.

• #11   22. feb 2010 Dalle. Ja ... what doesn´t kill you, will only make you stronger..

• #12   22. feb 2010 Nemlig. Og ik dosent : )

• #13   22. feb 2010 Det har jeg da heller ikke skrevet nogen steder?? smiley Men lige meget ..

Hvad kunne være nice af billede i den forbindelse?

• #14   22. feb 2010 Det står der alle steder på min. Ogs i overskriften.

• #15   22. feb 2010 KLIK HER ! - Jeg er lidt ked af din holdning. Man tænker ikke på at få en tatovering for hvorefter at "bare" fjerne den. Enten vælger man at have den eller ikke. Hvis du mener citatet lever op til hvad du mener du udretter, så kan jeg ikke se nogen idé i ikke at skulle få det lavet. Vedr. detaljer og udformninger kan du snakke med din lokale tatovør om. (Eller den tatovør du vælger).

Din tatovør skulle også være i stand til at kunne sætte sig med dine ideer og evt. give et lille udkast af, hvad man kan gøre med bogstaver, placering og detaljer.

Kommentér på:
What Dosen't Kill You ... Tattoo Hjælp

Annonce