10.425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Tattoo? Hjælp - Tekst? Tattoo? Hjælp - Tekst?

Hey,
Jeg skal ha' lavet en tus, som skal være en lille tekst.

Teksten skal symbolisere at man har været igennem meget modgang men at man er stærtk nok, og kommer igennem det alligevel, men alligevel har meget vrede der gemmer sig indeni en.

Det skal laves om til en tekst af en slags, men aner ikke hvordan man kan skrive det som en kort tekst, eller om det skal være på engelsk, hebraisk, dansk eller hvordan?

Ville bare hører om i har nogen foreslag til hvordan det kunne laves/gøres?

Ved godt man selv skal tænke over sin tattoo, og selv komme med ideen, men har sgu brug for lidt hjælp, nu har jeg tænkt over det i rigtig rigtig lang tid..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo? Hjælp - Tekst?
  • #2   22. feb 2010 Helt iorden i skriver det der, men som jeg selv har skrevet, ved jeg det udmærket godt. Men mangler nogen idéer.

• #3   22. feb 2010 Pernille - Fed tekst, helt sikkert..

Max - Grineren tekst, men skal være lidt mere seriøst smiley

• #4   22. feb 2010 max, så fedt skrevet smiley

• #6   22. feb 2010 Margrethe G
    - Virkelig fed tekst! Men ja, garanteret brugt før smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.508
    #7   22. feb 2010 <i>Teksten skal symbolisere at man har været igennem meget modgang men at man er stærtk nok, og kommer igennem det alligevel, men alligevel har meget vrede der gemmer sig indeni en.</i>

Hvad med:

<b>TUDEKIKS</b>

??? smiley

• #8   22. feb 2010 Same shit different flavor smiley

• #9   22. feb 2010 Hahah phreak...

• #10   22. feb 2010 Hmm .. Hvor er det sjove henne? smiley

• #11   22. feb 2010 Gir Chris ret. Den bedste tuds er en ingen andre har og som man selv designer efter "sjæl"
    HUSK du har den stadig om 20 år.... eller skulle du gerne ha smiley

• #12   22. feb 2010 Ved jeg udmærket godt, skulle bare bruge nogen idéer smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#13   22. feb 2010 Morten S: Når du kommer med den der: "Åh, hvor er det hårdt, og hvor er det synd for mig" - så må tudekiks da komme i betragtning.

Som de andre siger, så find på noget, du vil kunne leve med resten af livet - ikke bare i en fase, hvor du mener, at du har gennemgået lidt modgang.

• #14   22. feb 2010 Phreak
    - Lidt modgang i en periode?
    Du aner jo slet ikke hvad du snakker om? Har kun haft modgang i hele mit liv, gider ikke til at fortælle min livshistorie. Desuden, har jeg aldrig sagt det du skriver "Årh, det er så hårdt og bla bla bla.." Jeg sagde hvad min tus skulle symbolisere? Nu må du sgu lige stramme dig an kammerat smiley ..

Men ja, som jeg også har skrevet til alle andre - Så mangler jeg idéer, og det er det der er meningen med dette emne smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#15   22. feb 2010 Morten S: Min lillebror mente også, at han havde haft masser af modgang, så han fik lavet en stor tudse med "FIGHTER" på ryggen. Idag (2½ år senere) ærgrer han sig voldsomt over den.

Alle mennesker møder modgang - så tag det som en erfaring snarer end et grundlag for en kropsudsmykning.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#16   22. feb 2010 P.S: "FIGHTER" skulle symbolisere, at han havde kæmpet sig gennem modgangen...

• rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 32
    #17   22. feb 2010 No pain, no gain! smiley

• #18   22. feb 2010 pas på du ikke laver noget der symboliserer noget "ondt eller dårligt" da det at overkomme modgang og skabe erfaring er pisse godt!!
    Tror lidt du går og tænker i store sorte gotiske bogstaver fordi det ser fedt ud men glem nu ik betydningen....som jo er noget positivt! =)

• jannik h
    jannik h Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 42
    #19   23. feb 2010 når du sider og tænker på alt det der er sket i dit liv ... og tænker på hvad der skal ske i din fremtid ..

hvad for ord popper så op ..

det er dem du skal have tusset og ikke andet da,, det er dem der har betydning for dig

• #20   23. feb 2010 Phreak
    - Nu er jeg blevet slået siden jeg var 3 år gammel, af min far, så flyttede jeg hjem til min morfar, så døde han da jeg var 7år (han var den eneste jeg virkelig "stolede" på i min familie), så flyttede jeg tilbage til min mor, og flyttede rundt i 10 forskellige huse på 2-3år, og gjorde mig total forvirret.. så startede jeg på en skole, og blev slået ned af en derfra første dag og fik et varig men.. så fandt min mor en ny, og han lavede ikke andet end at skælde mig ud, og fortælle jeg skulle skride, så fik jeg sukkersyge da jeg var 12år, og måtte leve med det.. Det går af H til. så begyndte jeg at ryge, og tage stoffer.. og var tæt på at begå selvmord.. jeg kunne blive ved.. Men det er et kort resumé af mit liv.

Men ellers meget fedt med "Fighter".

Jeg har altid haft tanken i hovedet med: "What doesnt kill me, makes me stronger"

• jannik h
    jannik h Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 42
    #21   24. feb 2010 Sku noget af et liv Morten ..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#22   24. feb 2010 Morten S: Min mor var psykisk syg, og min far var alkoholiker. Jeg har været på julemærkehjem, i 3 plejefamilier, på 2 kostskoler, diverse instututioner og et par fængsler. Jeg har været på stoffer, jeg har set mine venner dø af OD og i krig, og det absolut sidste jeg kunne tænke mig, var en tottoo der kunne minde mig om det hver dag.

Tænk dig om, inden du laver sådan en tattoo. Find på noget muntert, som du kan grine af i stedet for at "brændemærke" dig selv med den elendighed, du har overvundet smiley

• #23   24. feb 2010 Phreak
    - Jeg er kommet igennem det, og er stolt over det, derfor jeg ønsker at tus der viser det smiley

• Anne Louise N
    Anne Louise N Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #24   27. mar 2014 "Modenhed er dygtighed til at kunne modstå usikkerhed" smiley

• #25   27. mar 2014 YOLO eller Carpe Diem.

Btw Anne Louise, emnet er fra år 2010

• Anne Louise N
    Anne Louise N Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #28   28. mar 2014 Er det ik ligemeget?:)

• #30   28. mar 2014 NÅR DU STÅR I LORT TIL HALSEN
    SKAL DU IKKE HÆNGE MED HOVEDET

Kommentér på:
Tattoo? Hjælp - Tekst?

Annonce