{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undertekster på film
  • #1   24. feb 2010 Find nogle nye undertekster der passer til filmen smiley

    Subsence.com smiley


  • #2   24. feb 2010 Har prøvet alle steder. Ikke af undertekster passer.

    Det til filmen: The naked gun 3


  • #3   24. feb 2010 Vil virkelig gøre alt for at få fat i den rigtige.

  • #4   24. feb 2010 Hvis nu filmen hedder "The.Naked.Guy.2009-aXXo" eller sådan noget så prøv at søg "The.Naked.Guy.2009-aXXo+subtitles" på google smiley du skal finde de subtitles der er lavet til filmen ellers passer de for det meste ikke

    du kan også prøve at hente en anden version af filmen og være heldig at finde nogle subtitles til den smiley


  • #5   24. feb 2010 Gun* xD og ved heller ikke om den er fra 2009 kender ikke filmen smiley hehe

  • #6   24. feb 2010 Ja de ska passe til den kopi af filmen du har.. Der findes nemlig mange versioner.. Og nogle af dem kører ikk lige hurtigt.. (Forskellig frames pr sec)

  • Nikolai J
    Nikolai J Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #7   24. feb 2010 divx subtitle displayer... Der kan underteksterne indstilles tidsmæssigt i forhold til filmen... - Men det er dog på ingen måde en garanti, for hvis de er for hurtige eller for langsomme, så går der ikke lang tid før de ikke er synkron igen...

  • #8   24. feb 2010 Sonny Ninus !

    Latterlig-kommentar.dk smiley


  • #9   25. feb 2010 Husk undertekst skal hedde det samme som film.
    Gør den ikke det så døb tekst om smiley


  • #10   25. feb 2010 Sonny Ninus !

    Vi er ikke fattigrøve.

    Vi kan bare godt lide at det tager hurtigere at downloade en film end at tage ned og købe/leje den smiley


  • #12   25. feb 2010 J.M. P
    Det er sku ligemeget hvis du bruger VLC Player smiley

    Sonny
    Personligt henter jeg selv kun rips da jeg ikke kider glo på alt det andet crap

    og hvis jeg vil se bluray så kan man sku også hente det smiley eller også køber jeg den på bluray og ser den engang til smiley

    Sharing is Caring


  • #13   3. mar 2010 Du er da latterlig..

    Kommer fra en familie der nok har flere penge end din nogensinde vil komme i nærheden af.. Så flet hvis du ikk aner noget om folk..

    Jeg downloader film FORDI det faktisk er hurtigere end at kører ned i blokbuster og hente den..

    Jeg køber den når den kommer på dvd.. Så det kommer vel ud på et..

    Tager kun i biffen og ser den hvis det er en STORFILM.. Ellers gider jeg bare ikk det bøvl..

    Så hellere hente en dvdrip og se den på hjemmebiffen..


  • #14   3. mar 2010 Frk. Eviggrød: Du er så blæst, så selv en Thybo ville tænke "WTF?" af bar misundelse.

    .


  • #15   4. mar 2010 a-ha !

    Du har ikk rigtigt svaret på det jeg skrev så.. Du forsvare dig bare..

    Typisk herinde.. Men efter at have set dit billede med svedbånd ku jeg vel have sagt mig selv der ikk var meget fornuft i dig..

    Kæft hvor ser du da dum ud..
    (link fjernet)
    Er du til drenge ? smiley HAHA.. Ser sku sådan ud..


  • #16   4. mar 2010 Batman hvad er det du arbejder med som gør at du er så helvedes klog og har så mange penge som du påstår?
    Jeg vil gerne vide det for så vil jeg med glæde gøre det efter?


  • #17   4. mar 2010 Haha nok den mest latterlige tråd ever!

    Først har vi flagermusen aka Batman som spiller ung, rig og berømt. Men er han så noget når det kommer til stykket. Nææææ.

    Også har vi frk evigsprød, hvor jeg tror det eneste der er sprød af hjernen. Absolut intet klogt eller relevant skrevet i denne tråd. Blæst, nææ du... du er blæst.

    Også har vi jo a-ha som engelig har en pointe. Det er kun taberne der downloader ulovligt.


  • #18   5. mar 2010 Lixton L

    Hvorfor sku jeg fortælle dig det ?

    Men kan sige dig min familie har selvstændige firmaer..
    Resten behøves jeg ikk sidde og ævle om..

    Og hvornår har jeg sagt noget om at jeg sku være skide klog ? smiley

    Ang det med ulovlig download så kan du læse det jeg skrive længere oppe.. Jeg køber filmen når den kommer på dvd.. Er tit ude og købe ny dvd hylde for at få plads til dem..

    Så shove it up in your ass før du udtaler dig om noget.. Bæskubber smiley


  • #19   6. mar 2010 Nasser ikk.. smiley

    Og jeg bliver selvstændig snart så..

    Hop du nu ned på gaden og tjen lidt penge smiley


Kommentér på:
Undertekster på film

Annonce