{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

hej jeg er håndværker (pas på dem) {{forumTopicSubject}}

hørte lige i nyhederne at folk er begyndt at udgive sig for at være viseværter/håndværkere osv for at komme ind til de ældre, synes næsten dagligt man høre om indbrud hos de gamle mennesker.

har folk virkelig ingen skam i livet?
hvorfor er folk i dag så ligeglad med at lade andres ting være i fred.

mange ældre har intet og har måske kort tid tilbage at leve i, så er det fanme for frækt at lave sådan noget for at score et par guldøreringe (som ik er moderne mere) ...eller hvad de ellers kan være så heldige at finde.

her i nærheden var der tilmed en gammel mand der var blevet bagbundet og truet på livet, de risikere sku da de får hjerteanfald osv.

synes folk burde få mere respekt for alle andre og andres ting, og styre sine lyster til at tage med arme og ben.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej jeg er håndværker (pas på dem)
  • #1   25. feb 2010 Tirsdag her i sidste uge kom der en "håndværker" IND i min lejlighed ! Han havde ikke ringet på men bare åbnet døren. Den var ikke låst da min kæreste måtte skynde sig ud af døren og jeg glemte at låse den efter hende.

Så spurgte jeg hvad fanden han lavede og han plabrede op om dit og dat og om det ikke var første sal i den og den blok og at der skulle være en SMED ?! inde ved mig !? Hvad fanden skal man lige bruge en smed til i en lejlighed ?. Jeg bor ikke i den blok han snakkede om og slet ikke på første sal, og der er INGEN måde man kan tage fejl. Så jeg lugtede lunten.

Jeg valgte så at vise ham mit baseball bat og hamrede ham over låret.

Senere på dagen hører jeg så der er flere der haft "besøg" af ham..

• #2   25. feb 2010 Desværre er det blevet sådan heldigvis har jeg ikke oplevet noget hvor jeg bor (bor i rækkehuse blandt de gamle)

og vi har vores vicevært. som laver tingene. de gamle stoler ikke på nogle herude efter der var indbrud og voldtægt af en 61 årige her, det har været i tvavisen så kan være i har hørt om det. men alle låser deres dører nu og er blevet meget nervøse over det.

hende det skete med var en indelukket kvinde inden det skete nu ser man hende sådan set aldrig men hun bor her stadig.

Det er forfærdeligt at det skal gå udover de ældre. eller bare andre mennesker. det er svineri.

og er enig med at man må fandeme respektere andre og andres ting.

• #3   25. feb 2010 sig mig hvad du hedder: seriøst?? puha, tror vist jeg skal til at huske og låse døren hver gang jeg er i bad .

lea, det er total sygt, virkelig forfærdelig man skal gå og være bange for at gå ud smiley og for den sags skyld bange for at være hjemme.

• #4   25. feb 2010 Natasja M - Ved dog godt hvem der har gjort det. nogle af mine venner kender dem . at man kan det fatter jeg ikke.

• #5   25. feb 2010 :s knap så gode venner :s

• #6   25. feb 2010 Enig . tror jeg havde stukket dem ned hvis jeg havde opdaget det men jeg lå og sov der.

• #7   25. feb 2010 lea: Man skal virkelig huske at låse sin dør når man er i bad, læste engang inde på hundegalleri at der var en pige der var i bad men synes hun kunne hører noget ude i gangen så hun tog lige et håndklæde om sig og kiggede og i gangen stod en mand og var ved at stjæle hendes hund.. kan ikke huske historien helt men det var vidst de grove træk i historien..

• #8   25. feb 2010 udskyld ikke til lea men natasja M smiley

• #9   25. feb 2010 Natasja: Ja det skete sku. Jeg låser ALTID døren om jeg jeg så er hjemme og har 10 venner på besøg. Det er bare et princip og en vane for mig. Den skal være låst UANSET hvad. Den er kun ulåst medmindre den bliver brugt, eller den sjældne gang hvor jeg simplthen glemmer at låse efter min kæreste som bare skal skynde sig.

• #10   25. feb 2010 Sig nu hvad du hedder . - Det er jeg helt enig i Døren skal ALTID være låst! (:

• #11   25. feb 2010 Når jeg går i seng tjekker jeg også altid.. Og jeg bliver nød til at lave et billed inde i hovedet hvor jeg tjekker om der er låst.. Eks. så har jeg en flaske vand den ene dag og en tandbørste den anden i hånden osv.

hvis jeg bare tjekker så ligger jeg og kan ikke falde i søvn for havde jeg nu tjekket eller ej..

• #12   25. feb 2010 sig nu hvad du hedder-
    kan jeg sku godt forstå, må indrømme jo mere man høre om sådan noget jo mere nervøs bliver man sku også selv.

lea- ja hvis man havde chancen for det og de ik gjorde det først.

så et program om listetyve eller hvad de nu hedder i tv en dag, hvor en gammel indbrudstyv fortæller om hvor nemt det er at komme ind alle steder og han tit stod uden for og ventede da lyset var slukket på at familien sov og så rykkede ind...total skummelt at skulle gå med følelsen af folk har været i ens hus mens man selv sov... :s

kan slet ik forstå nogen kan være så ligeglade med hvordan man rammer andre.

vi har også lige haft en lang periode her i byen med voldtægter næsten hver weekend...total skummelt, man tør jo næsten ik engang gå ud og lufte hund alene om aftenen mere.

Kommentér på:
hej jeg er håndværker (pas på dem)

Annonce