retfærdigt eller ej?? retfærdigt eller ej??
hey
hvad syntes i hvis i stod i mit sted?
altså...
jeg har boet i min lejlighed i 3 mdr nu.
HVER og jeg mener HVER morgen klokken 4-5 stykker grænder min nabos barn. og mellem klokken 6-7 råber og skriger han + moren råber af ungerne. ( der er 1 dreng og 1 pige. ca 2-3 år)
altså og når jeg kommer fra arbejde rimelig smadret. ja så skal jeg høre på hendes unge banke på væggen eller løbe ud på opgangen og råbe helt vildt. og barnets mor råber lige så højt. og ellers tuder barnet bare hele tiden..
MEN det har så stået på i 3 mdr.
så her i fredags inviterede jeg et par venner hjem til lidt eftermiddags fest.
vi var 5 ialt.. og en masse øl..
altså anlægget spillede ikke lavt den dag..
det stod på fra klokken 1 til ca. klokken 4..
MEN klokken 2 komemr moren hen og banker fuldstændig sindsygt på døren og råber og skriger af mig.
hun råber ind i hoved af mig "JA det er fint du vil holde en fest. MEN mit barn skal altså sove til middag" og ser totalt sur ud..
da jeg var rimelig stiv svarede jeg bare jaja og lukkede..
jeg syntes satme ik det er fair når jeg skal høre på hendes lorte unger HVER dag. selv imens jeg skriver det her kan jeg høre hendes unge råbe og skrige inde ved siden af.
hvad er jeres mening
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 595
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 152 Svar: 977
for altså nu holder jeg ikke rigtig fester her
det var bare et par stykker på mit hoveforløb der ville hygge en eftermiddag. men fik hun så spoleret.. :S
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 435
Jeg synes hun må flytte i hus hvis hun ikke kan leve med at vi gør som vi gør, og det larmer ikke, og vi tager hensyn.
Jeg synes du skal sige det til hende, for det kan ikke være rigtig du skal høre dem så meget, men du klager ikke, for sådan er det jo at bo i lejlighed, og hun må også finde sig i at du holder fest, og det er jo ikke om aftenen/ natten.
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 215
nov 2009
snak med hende først.. det kunne jo være I kunne finde ud af at blive gode naboer..
dec 2007
så for mig er det sådan set lige gyldigt. om jeg får en ny lejer eller hvad jeg gør. det er jeg lige glad med. om hun så blir sur på mig ja okay.. kender hende ikk
nov 2009
Hun bliver jo ikke smidt ud fordi hun har klaget over du har spillet musik, selvom hendes unge larmer..
dec 2007
nov 2009
retfærdigt eller ej??