{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.269 visninger | Oprettet:

Tattoo pris {{forumTopicSubject}}

Hey ved der er en del herinde som har tattoos. Ville lige hoere om det er en god pris jeg har faaet.

Jeg bor i Miami saa ved ikke om det er dyrere eller billigere end DK.

Det er et halvt ben der er tale om / halvt sleeve, fra anklen og op til under knaet, hele vejen rundt og i sort/graa, bliver med mange detaljer og skygger.

Har vaeret inde i 3 forskellige (nej ikke miami ink) og spoerge om priser, og det gaar fra $1500-$2000 omkring 10 timer til 20 timer alt efter shop.

Lyder det fair? Hvad ville det ende i i DK ca.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo pris
  • #1   28. feb 2010 det vil ihvertfal koste +13.000 som et minium..

• #2   28. feb 2010 Kasper er du tusset eller hvor ved du det fra? Det er faktisk praecist hvad mig og min ven gaettede paa det ville koste i DK "ca. det dobbelte" det skal nok laves over 3 sittings

• #3   28. feb 2010 Miami ink (som slet ikke hedder miami ink IRL) er snart mere en souvenirbutik end tattoo shop. Tro mig har boet et par gader vaek fra den, saa aldrig nogen af dem fra tv

• #4   28. feb 2010 Nej dem fra TV er der aldrig, desuden hedder den love'hate tattoo eller saadan noget, ikke miami ink. det er tv stationen som ejer navnet, skal du tusses af dem fra tv skal du ansoege og alt muligt lort. og kunne forestille mig de tager mega hoeje priser

• #5   28. feb 2010 hehe nah slet ik, du ansoeger og saa ser de om din historie og tus er fed nok til de gider vise det. Eller aner ik om de stadig filmer, armi og dem har vel tjent nok til at gaa paa pension alligevel.

• #6   28. feb 2010 Du skal droppe ALT omkring prisen det pisse ligemeget du skal gå med en tus rasten af livet så heller betale mere og få det lavet ordenligt
    Kig på hva de forskellige har lavet og la det gi dig et intryk af dem og få så lavet af den person som siger dig mest og laver det beste stykke arbejde prisen skal man ikke kigge på på dette område

Har selv et sted hvor det skal laves og gider ik engang sprøge om prisen jo når jeg skal betale ellers ik. Da min far var inde og blive tusset spurgte vi heller ik om prisen og det var 3 gange og det var en Hel arm Man skal finde den man sys best om og bare få det lavet ik tænk over prisen =D

• #7   28. feb 2010 Ja det er jeg sgu godt klar over, siger heller ikke det er dyrt, vil bare vide om det er dyrere eller billigere end DK. Og bliver ligesom noed til at vide hvad det koster saa jeg har penge til det. Er ik en af dem som gider betale 30% og rende rundt med en optegning i et aar. smiley

• #8   28. feb 2010 De er i butiken, men problemet ligger i at man skal bestille tid 2 uger til 6 måneder frem smiley

• #9   28. feb 2010 De er der MEGET sjaeldent saa. Jeg har ikke set dem endnu.

• #10   28. feb 2010 Tag til danmark og bliv hvor jeg skal blive tusset =D Du har vel nogen forældre eller venner du kan besøge i den tid der får du sku ordenligt arbejde =D

http://www.artfactorytattoo.dk/

• #11   28. feb 2010 Mads du skriver eller du er Rich

Any way tjek lige den her og kig på ham tony Hvem ligner han
    http://www.youtube.com/watch?v=sJ4Q309_5W4

• #12   28. feb 2010 Aner det ik?

• #13   28. feb 2010 prøv at sæt et billede op af miami ink ami ved siden af

• #14   28. feb 2010 ved godt, men synes ik det ligner helt vildt? Hvad har det os med noget at goere? lol

• #15   28. feb 2010 Du kan ikke sammenligne priser fra forskellige tattovør ,
    Ja det ikke er lige gode osv ,

Den pris du har fået , er det du må betale hvis du ville blive tattroveret der ..

Ingen herinde kan svare dig på om det dyrt eller ej , for det kommer an på så meget ,,

Jeg syntes alt over 200kr i timer er dyrt og det giver jeg selv

• #16   28. feb 2010 1000.- er ikke unormalt

• #17   28. feb 2010 altså i timen

• #18   28. feb 2010 Hej Mads. Hvis du har det materiale du skal have lavet, så send mig en mail til kontakt@norgaard-tattoo.dk og så skal jeg prøve at lave en ca. pris til dig.

• #19   28. feb 2010 ja jeg er selv tusset. på både arm og ryg..

Men jeg er sikker på 13000 her hjemme er et absolut minium.. ihvertfal ved min tattovør..

• #20   28. feb 2010 Ja som tommelfinger regl plejer man sige 1000 kr i timen, men der er stor forskel, fordi i frederikshavn siger man at de første timer koster 1000 kr i timer og de efterfølgene faldter til 600-700 kr.

Men i Aalborg der tager man en fast pris på 1000 kr i timen. selv når det er store projekter. hvilket man ikke gør her i byen .. ( frederikshavn)

• #21   28. feb 2010 Noergaard, vil ik ulejlige dig med det. kommer ik forbi danmark foer om et aars tid alligevel hvis jeg er saa heldig, saa det skal laves her i usa.

Snakkede lige med en jeg kender i DK som er tusset overalt, han siger os 900kr i timen og at jeg bare skulle gi den gas til den pris lol

• #22   1. mar 2010 Mads - Helt okay. Priserne ligger meget forskelligt fra tatovør til tatovør, og her drejer det sig ikke om at finde det billigste sted, men en person som kan sit håndværk, og som man vil sætte sin tillid til. Pris og kvalitet følges ad.

• #23   2. mar 2010 Jaja praecis, ville ogsaa bare proeve at sammenligne med de danske priser. Har 2 i kikkerten som er rigtigt dygtige. Heldigvis vrimler det med dygtige folk her smiley

Kommentér på:
Tattoo pris

Annonce