921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Snydt af "Mia J" se her Snydt af "Mia J" se her

Hey alle jer andre der sikkert er blevet snydt af en bruger her inde som udgav sig for at hedde Mia Jørgensen (Mia J) som f.eks. solgte en PS3 med en masse tilbehør til ingen penge.

Jeg er blevet snydt af hende eller ham og vil nu politi anmelde snyderen, og der kommer jeg nok længst hvis der er flere der er blevet snydt af hende så vi kan henvise til hinandens anmeldelser, for ellers gider politiet sikkert ikke gøre noget ved det når det er så små beløb

Hvis i også er blevet snydt og gerne vil gøre noget ved det, og ikke mindst have jeres penge igen. så skriv gerne her eller en privat besked til mig så jeg har noget at arbejde med.

Mvh. Johnni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt af "Mia J" se her
  • #5   2. mar 2010 hahah... Enig med Das Ras, det er sgu ren Amalie!

• #8   2. mar 2010 hehe politi anmeldelse sker der intet ved. de gide rik kbruge ressourcer på så (små) beløb. så men kan kun sige ærgelig ærgelig. og at du må tænke dig bedre om inden du smider penge over på en andens konto

• #10   2. mar 2010 Alexander P

så kan man jo spørge om hva du laver herinde?

• #12   2. mar 2010 hehe det bliver aldrig bedre. samtlige gallerier kører under samme forhold. så der kun en ting at gøre og der er at ligge 2 plus 2 sammen inden man handler.

• #13   2. mar 2010 http://www.bt.dk/bttv/clip/1/8442

Hende amalie ?

• #14   2. mar 2010 Jeg blev også snydt for 1500 kr af en knægt på 15 år. Han havde bare været så smart at låne hans moars telefon en dag da han skulle spørge mig om noget vdr handlen da han ikke havde strøm på sin egen. Jeg ventede i lidt over en uge, hvor jeg blev ved med at ringe til ham og spørge ham. Til sidst ringede jeg til hans moar, så gik der ikke mange minutter før jeg havde mine penge i hånden.

Kommentér på:
Snydt af "Mia J" se her

Annonce